رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق بازرگانی اهوز گفت: کارگروه رسیدگی به وضعیت بهداشت و استاندارد کارگاه های تولیدی محصولات کشاورزی در استان تشکیل می شود.

به گزارش مرورنیوز، سید سلطان حسینی امین در جلسه کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اظهار کرد: کارگروه رسیدگی به وضعیت بهداشت و استاندارد کارگاه های تولیدی با حضور نمایندگانی از اتحادیه خشکبار، اداره کل استاندارد، جهاد کشاورزی، اتاق بازرگانی و غذا و دارو تشکیل می شود.

وی با بیان اینکه در این کارگروه مشکلات واحدهای تولیدی به دقت بررسی و برای حل مشکل آنها راهکارهای مناسب ارائه می شود، افزود: باید ارشاد و الزام در هر موضوعی باشد و استاندارد کارگاهها نیز از این امر مستثنی نیست.

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران ادامه داد: باید کمیته ای برای مشخص کردن استانداردها ایجاد شود و آیتم های مورد نظر به کارگاهها گفته شود و ماموران استاندارد براساس لیست کارگاه هایی که از اتحادیه دریافت می کنند، این کارگاه ها را بررسی کنند.

حسینی امین با بیان اینکه رسیدگی به مشکل کارگاه ها و رفع این مشکلات یکی از اهداف اتاق بازرگانی است، اضافه کرد: این مشکلات در کمیسیون های مختلف مورد بررسی قرار می گیرند و نتیجه آن در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی مطرح شده و به رفع مشکلات بخش خصوصی منجر می شود.