دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: همایش شکوه شکیبایی از سال آینده به صورت ملی در استان زنجان و به صورت بین المللی در تهران برگزار می شود.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام سید شاهمرادی شامگاه پنجشنبه در آیین اختتامیه سومین جشنواره شکوه شکیبایی در محل فرهنگسرای امام خمینی(ره) شهر زنجان، افزود: جشنواره شکوه شکیبایی یک همایش بزرگ است که هر ساله با عظمت بیشتری در استان زنجان که پایتخت شور و شعور حسینی است برگزار می شود.

وی افزود: امیدواریم این جشنواره هر سال ادامه داشته باشد و نسبت به سال‌ها گذشته از عظمت و شکوه بیشتری برخوردار شود.

شاهمرادی ادامه داد: برگزارکنندگان این جشنواره، سه سال قبل، بدون آنکه بدانند، نامی برای این جشنواره انتخاب کرده‌اند که سال‌ها قبل امام موسی صدر، برای کتاب خود با عنوان «زینب، شکوه شکیبایی» برگزیده بود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: همایش شکوه شکیبایی از سال آینده به صورت ملی در استان زنجان و به صورت بین المللی در تهران برگزار می شود.

شاهمرادی با ابراز امیدواری از برگزاری این جشنواره به صورت بین‌المللی در سال‌های آینده، تاکید کرد: در شورای فرهنگ عمومی تلاش داریم تا با کمک استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان بتوانیم جشنواره بین‌المللی را در تهران برگزار کنیم ولی مرکزیت آن در استان زنجان حفظ شده و جشنواره‌ای در سطح بین‌المللی با همان عظمت و شکوه برگزار شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان اینکه جشنواره شکوه شکیبایی یک همایش بزرگ است که هر ساله با عظمت بیشتری در استان زنجان که پایتخت شور و شعور حسینی است برگزار می شود، افزود: همایش شکوه شکیبایی از جایگاه بسیار مهمی در شورای فرهنگ کشور دارد که از استان زنجان چنین حرکتی در قالب برگزاری همایش زینبی برگزار شده است، همایش شکوه شکیبایی یک حرکت ملی است که به همت نماینده ولی فقیه استان، استاندار زنجان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان برگزار شده است.

شاهمرادی افزود: یکی از برنامه مهم ما در این همایش به دنبال افزایش گستره این همایش در سطح بین المل هستیم تا شکوه و شکیبایی این بانویی بزرگوار اسلام در قالب برگزاری این همایش به دنیا معرفی کنیم.