امام جمعه شهرستان کوثر گفت: عدم صدور روادید برای ایرانیان از سوی آمریکا نقض آشکار برجام است.

به گزارش مرور نیوز، حجت‌الاسلام عسگر بیگی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان کوثر اظهار کرد: عدم صدور روادید برای ایرانیان به دستور ترامپ از سوی دولت آمریکا نقش آشکار برجام است.

وی با اشاره به عدالت اجتماعی و بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در عید سعید فطر بر لزوم رعایت عدالت اجتماعی و برخورد با دریافت کنندگان حقوق‌های نجومی تاکید کرد و گفت: قوه قضاییه و سایر قوا در رسیدگی به این مقوله که ناعدالتی را در جامعه گسترش داده جدی باشد و با جدیت وارد عمل شوند.

امام جمعه شهرستان کوثر با اشاره به بهای اشتراک گاز مشترکان گاز شهرستان کوثر عنوان کرد: در سایر مناطق کشور برای فصول گرمسیر این تخفیف برای مشترکان قائل شده و این مشکل باید در شهرستان کوثر نیز برای کاهش بهای گاز شهروندان کوثر نیز اعمال شود و مسؤولان باید به فکر این مشکل جامعه باشند.

بیگی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر بر لزوم حفظ دستاورد امام (ره) در طول مبارزات بر علیه رژیم ستم شاهی تاکید کرد و افزود: باید با تبیین افکار و اندیشه‌های امام (ره) و توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب نسل آینده بیشتر با انقلاب اسلامی و اندیشه‌های آن آشنا شود.