ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی در ایام دهه فجر با حضور شخصیت‌هایی همچون مرضیه دستجردی و حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی آغاز به‌کار می‌کند.

به گزارش مرور نیوز، اداره تبلیغات اسلامی و مناسبت‌های ویژه آستان‌ قدس‌ رضوی، جهت تأمین محتوای برنامه‌های حرم مطهر رضوی در صداو سیما، ویژه‌‌ برنامه‌هایی جهت گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر در صداوسیما تدارک‌ دیده‌ است.

این برنامه‌ها به‌دو صورت زنده و تولیدی به نمایش درخواهند آمد. برنامه‌های زنده صدا وسیما از حرم رضوی در دهه فجر، هر شب هنگام اذان مغرب از شبکه‌های ولایت، خراسان، تهران (برنامه عطر عاشقی)، رادیو خراسان و همچنین شبکه الکوثر، پنج‌شنبه شب‌ها ساعت 22، از استودیو صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر رضوی پخش‌ خواهند شد.

در این برنامه‌ها یک کارشناس مذهبی و مداح حضور داشته و موضوع آن پیرامون عوامل پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین نقش آستان‌قدس‌رضوی در پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود. ازجمله مهمانان برنامه‌ها می‌توان از حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی، طباطبایی، تقوی، ثمری، اسدی و مرضیه دستجردی نام برد.

همچنین در رواق امام‌خمینی(ره) حرم رضوی از تاریخ 12 بهمن تا 22 بهمن ویژه برنامه‌هایی به این مناسبت برقرار است و شامل قرائت زیارت و دعا، شعر‌خوانی و سرود، مدیحه‌سرایی و سخنرانی سخنرانان مطرح کشور است.

این برنامه‌ها ‌به‌صورت زنده از تلویزیون اینترنتی آستان قدس رضوی به آدرس razavi.tv پخش می‌شود و همچنین از شبکه خراسان نیز به نمایش درخواهند آمد.