فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه دشمن در تلاش است ملت ایران را ناامید و بی‌انگیزه کند، گفت: هرچه از عمر انقلاب می‌گذرد وظیفه حراست از ارزش‌های آن سنگین‌تر می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، علی پوزش عصر امروز در یادواره شهید حجت‌الاسلام سید علی  نورالدینی که در گلزار شهدای دهدشت برگزار شده بود اظهار داشت: ملت ایران خواهان استقلال، عدالت و آزادی بودند و انقلاب به مطالبات به حق مردم پاسخ گفت.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به جانفشانی شهدا و مرارت‌های نقش آفرینان انقلاب، گفت: مردم در کنار رهبری و روحانیت تلاش کردند تا انقلاب به پیروزی رسید.

وی از انتخابات به‌عنوان یکی از برکات انقلاب نام برد و افزود: ماهیت انقلاب حرمت گذاشتن به کرامت انسانی و ارزش‌های اخلاقی، دینی و معنوی است.

پوزش با بیان اینکه انقلاب خون‌بهای هزاران شهید است، تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم از انقلاب و آرمان‌های شهیدان محافظت کنیم.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه هرچه از عمر انقلاب بیشتر می‌گذرد، وظیفه ما در حراست ارزش‌های آن سنگین‌تر می‌شود خدمات نظام اسلامی را قابل قیاس با دوران پیش از انقلاب ندانست و ادامه داد: امروز در حوزه‌های گوناگون پیشرفت‌های چشمگیری حاصل شده است.

پوزش تصریح کرد: به برکت انقلاب و نظام اسلامی، ایران امروز به قطب پزشکی در دنیا تبدیل شده و در فناوری هسته‌ای، علمی، سیاست داخلی و خارجی در دنیا زبانزد است.

این مسؤول با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند ملت ایران را بی‌انگیزه و ناامید کنند گفت: پشتیبانی از نظام ضروری است و کسی نباید از این مسؤولیت شانه خالی کند.