شهردار منطقه دو تبریز از آغاز عملیات اجرایی دو هتل پنج‌ستاره در این منطقه خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، رسول موسایی، درباره‌ی رویکرد شهرداری منطقه 2 در حوزه‌ی گردشگری گفت: شهرداری منطقه 2 تبریز، صدور مجوز به منظور احداث دو هتل 5 ستاره را بدون اخذ عوارض سرعت بخشیده و عملیات اجرایی این دو مرکز به منظور پیگیری اهداف تبریز 2018 آغاز شده است.

وی همچنین از اتمام عملیات اجرایی ساختمان پارک‌موزه‌ی دفاع مقدس و افتتاح فاز نخست این پروژه‌ی فرهنگی در روزهای آتی خبر داد و بیان کرد: فاز اول این پروژه که شامل ساختمان چهار طبقه هشت وجهی است، پس از 20 سال در روزهای آتی افتتاح می‌شود.

وی در خصوص توسعه‌ی فضای سبز این حوزه گفت: این منطقه همچنین نسبت به تملک، الحاق و توسعه‌ی باغات شمال ائل‌گلی به این مجموعه عظیم تاریخی و تفریحی اقدام کرده و در حوزه‌ی زیباسازی نیز برای بهسازی مسیر سه کیلومتری جاده ائل گلی، از قبیل نصب نیمکت‌های شکیل، نورپردازی مدرن، کاشت گل‌های متنوع و ساماندهی جاده، برنامه‌های متعددی را در دست اجرا دارد.

موسایی با تاکید بر مشارکت شهروندان خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه دو تبریز به منظور ایجاد زیرساخت‌های گردشگری، آماده‌ی ارائه تسهیلات ویژه برای سرمایه گذاران است و افراد حقیقی و حقوقی برای دریافت مجوز احداث مجموعه‌های اقامتی و تفریحی می‌توانند به این منطقه مراجعه کنند.