مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در 3 روز گذشته 22 تیم عملیاتی با بیش از 110 نیرو به حادثه‌دیدگان برف و یخبندان در استان اردبیل امدادرسانی کردند.

به گزارش مرور نیوز، بهرام غیبی صبح امروز در جشن انقلاب ویژه خانواده کارکنان جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار داشت: پیشکسوتان و بازنشستگان هلال احمر با امکانات کمی که در اختیار داشته اند، به مردم خدمات ارائه کرده و در خدمت آنها بوده‌اند و در واقع این افراد پیشگامان نوعدوستی و اخوت هستند.

وی با بیان اینکه تکریم بازنشستگان وظیفه عرفی، دینی و شرعی ما است، افزود: این تکریم سبب ارتقای جایگاه خود ما می‌شود و ما نباید از تجارب ارزنده این افراد، خود را محروم کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی یک نعمت بزرگ برای کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: باید قدردان این نعمت باشیم چرا که با همین نعمت امروز با عزت و اطمینان در کشور زندگی می‌کنیم.

غیبی با بیان اینکه باید ادامه دهنده راه بزرگان نظام و انقلاب اسلامی باشیم، گفت: انقلاب اسلامی نشات گرفته از دین مبین اسلام است و امروز با درایت مقام معظم رهبری کشور ایران با اقتدار کامل در دنیا نقش آفرینی می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: بر ما وظیفه است که انقلاب اسلامی و آرمانهای آن را به نسلهای آینده انتقال دهیم تا در این مسیر حرکت کنند.

غیبی با اشاره به فعالیتهای هلال احمر استان اردبیل در حوزه خدمات‌رسانی به مردم بیان کرد: در حال حاضر تیمهای عملیاتی هلال احمر با بکارگیری افراد متخصص و نیروهای عملیاتی و دستگاهها و تجهیزات موردنیاز امدادرسانی و پشتیبانی در آماده‌باش کامل هستند تا به حادثه‌دیدگان امدادرسانی کنند که در 3 روز گذشته 22 تیم عملیاتی با بیش از 110 نیرو به حادثه‌دیدگان امدادرسانی کردند.

در این مراسم از 10 بازنشسته هلال احمر و خانواده 4 کارمند مرحوم شده جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شد.