نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای ادارات و نهادهای مختلف شهرستان ورامین همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح شد.

به گزارش مرور نیوز، نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های ادارات و نهادهای مختلف شهرستان ورامین صبح یکشنبه و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در سالن تختی افتتاح شد.

آیین افتتاح این نمایشگاه با حضور محمدرضا یوسفی فرماندار، مسئولان ادارات و نهادها و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

در ابتدای افتتاح این نمایشگاه، فرماندار و روسای ادارات شهرستان ورامین به مقام شامخ شهدای آتشنشان ادای احترام و از ایثار و فداکاری آنان در حادثه پلاسکو تجلیل کردند.

نمایشگاه توانمندی های ادارات شهرستان ورامین افتتاح شد

رضا کارخانه معاون عمرانی فرمانداری ورامین در این مراسم با اشاره به تلاش ادارات و نهادهای مختلف شهرستانی اظهار داشت: نهادها و ادارات مختلف شهرستان ورامین، تلاش فراوانی را برای برپایی این نمایشگاه انجام داده و دستاوردهای حوزه کاری خود را به نمایش گذاشتند.

معاون فرماندار ورامین افزود: در این نمایشگاه، دستاوردهای حوزه های مختلف نظیر کشاورزی، آب و فاضلاب، تعاون، صنایع دستی، گاز، برق، مخابرات و غیره به نمایش درآمده است.

نمایشگاه توانمندی های ادارات شهرستان ورامین افتتاح شد

وی ادامه داد: این نمایشگاه در ایام الله دهه مبارک فجر، میزبان مسئولان وکارکنان ادارات، دانش آموزان و عموم مردم مومن و انقلابی شهرستان ورامین است.

وی افزود: تلاش داریم تا با حمایت از کشاورزان و دامپروران، تسهیلات مناسبی به فعالان این عرصه داده شده و برای شکوفایی اقتصاد منطقه تلاش شود.

نمایشگاه توانمندی های ادارات شهرستان ورامین افتتاح شد

 

وی افزود: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ظرفیت های مختلف برای بهبود وضعیت اشتغال استفاده می کند.

داداشی با ابراز خرسندی از راه اندازی نمایشگاه دستاوردهای ادارات و نهادهای شهرستان ورامین ادامه داد: این نمایشگاه می تواند خدمت رسانی ادارات و نهادهای مختلف را به اطلاع مردم برساند.