مدیر بنیاد مسکن شهرستان گرگان و آق‌قلا گفت: 70 واحد مسکونی در شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا به مناسبت گرامیداشت دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش مرور نیوز، داوود خسروی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: 6 پروژه طرح هادی در شهرستان‌های گرگان و آق قلا افتتاح می‌شود و به صورت متمرکز در یکی از روستاها این برنامه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: نزدیک به 2 میلیارد تومان اعتبار برای 6 پروژه طرح هادی پیش‌بینی شده بود که خوشبختانه در شهرستان گرگان و آق‌قلا نزدیک به 180 روستا داریم که قریب به 75 روستا در شهر گرگان در سنوات گذشته طرح هادی انجام گرفت که در ایام دهه فجر پنج پروژه در گرگان و یک پروژه در آق‌قلا به این پروژه‌ها افزوده می‌شود.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان گرگان و آق‌قلا افزود: علاوه بر اجرای طرح هادی در بخش مسکن نیز فعالیت داریم مسکن روستایی یکی از فعالیت‌های شاخص ما است 70 واحد مسکونی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

خسروی گفت: نزدیک به 13 هزار و 500 واحد مسکونی به بهره‌برداری رسید که قریب به 3 هزار واحد در شهرستان آق‌قلا در طول سنوات گذشته در آق‌قلا به بهره‌برداری رسید و مابقی در شهرستان گرگان افتتاح شده است.

وی یک خبر خوش به روستاییان در خصوص تسهیلات مسکن روستایی داد و اظهار کرد: سقف تسهیلات مسکن روستایی به روستائیان از 15 میلیون به 18 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان گرگان و آق‌قلا گفت: افرادی که هنوز موفق به دریافت تسهیلات مسکن روستایی نشدند می‌توانند به این اداره مراجعه کنند و از این تسهیلات بهره‌مند شوند.