سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی استان بوشهر گفت: در ششمین روز دهه مبارک فجر دومین هتل 4 ستاره بوشهر با سرمایه‌گذاری 20 میلیارد ریال و اشتغالزایی 30 نفر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش مرور نیوز، ناصر امیرزاده ظهر امروز در آیین افتتاح هتل 4 ستاره «ریم رام» عسلویه با بیان اینکه استان بوشهر از ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری برخوردار است، اظهار داشت: با توجه به گردشگر پذیر بودن استان بوشهر به ویژه در ایام نوروز زیرساخت‌های لازم برای رفاه گردشگران در نقاط مختلف استان بوشهر فراهم شده است.

وی یکی از زیرساخت‌های مهم گردشگری را هتل و میهمان‌پذیر دانست و تصریح کرد: در این راستا ساخت هتل در نقاط مختلف استان بوشهر آغاز شده که پیشرفت ساخت این هتل‌ها بسیار مطلوب است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر از ساخت هتل 3 ستاره در بوشهر خبرداد و خاطر‌نشان کرد: هتل سه ستاره پلاس در بوشهر در هفته دولت امسال افتتاح شد که در ساخت این مرکز اقامتی 120 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

امیرزاده با بیان اینکه بهره‌برداری از هتل در عسلویه در ششمین روز از دهه فجر آغاز شد افزود: در ششمین روز دهه مبارک فجر دومین هتل 4 ستاره بوشهر با سرمایه‌گذاری 20 میلیارد ریال و اشتغالزایی 30 نفر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این هتل دارای 57 اتاق و 114 تخت است گفت: هتل ریم رام عسلویه دارای امکانات و تجهیز مدرن شامل استخر مناسب، اتاق‌های بسیار شیک و مدرن و سالن کنفرانس و همایش‌ها است.

امیرزاده با بیان اینکه در فاز دوم این هتل سالن همایش‌ها با ظرفیت 350 نفر و سالن پذیرایی با ظرفیت 500 نفر به بهره برداری می‌رسد خاطر نشان کرد: این فاز نیز تا قبل از ایام نوروز به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهربا بیان اینکه ساخت چندین هتل در نقاط مختلف استان بوشهر آغاز شده بیان کرد: هتل 4 ستاره در بوشهر و کنگان، هتل سه ستاره در برازجان و تعدادی میهمان‌پذیر و اقامتگاه در حال ساخت است که با بهره‌برداری از آنها زمینه جذب گردشگران به استان بوشهر بیش از پیش فراهم می‌شود.