سرپرست اداره کل کتابخانه‌های استان اصفهان گفت: با افتتاح کتابخانه های هشت بهشت فولاشهر، سروش بادران اصفهان و فراموشجان چادگان تعداد کتابخانه عمومی استان به 300 باب افزایش می یابد.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان ، هلاکویی در خصوص کتابخانه هایی که در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسند اظهار نمود: کتابخانه عمومی روستای فراموشجان در شهرستان چادگان در ساختمانی با مساحت 500 مترمربع و زیربنای 145 متر در یک طبقه توسط دهیاری فراموشجان آماده و بمدت 30 سال به نهاد کتابخانه های عمومی واگذار شده است.

وی افزود: کتابخانه عمومی هشت بهشت فولادشهر نیز با مساحت 2000 متر و 614 متر زیر بنا توسط شرکت عمران فولاد شهر احداث و واگذار شده است.

هلاکویی با بیان اینکه کتابخانه تودشک با اعتباری بالغ بر 110 میلیون تومان بازسازی شده و در دهه فجر بازگشایی خواهد شد تصریح کرد: کتابخانه سروش بادران در منطقه شرق شهرستان اصفهان با زیربنای 250متر توسط شورا و دهیاری احداث و واگذار شده که روز 21 بهمن ماه شاهد افتتاح این کتابخانه ها خواهیم بود.

وی همچنین از  افتتاح 15 کتابخانه تا شش ماهه نخست سال 96 خبر داد و افزود: تمامی این کتابخانه ها بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در مجموع برای تکمیل این پروژه ها 290 میلیون تومان اعتبار نیاز است.