فرماندار رودسر گفت: صنعت توریسم بخوبی در دولت تدبیر و امید تقویت شده است و به‌صورت اساسی در شهرستان رودسر در حال اجراست.

به گزارش مرور نیوز، «امیر جانبازی» گفت: ترویج فرهنگ بومی محلی شهرستان رودسر از راه‌های گردشگرپذیری و جذب توریسم است.

وی زیبایی‌های چابکسر را مسحورکننده دانست و افزود: حضور سبز و صمیمی مردم در پروژه‌ها این زیبایی را مضاعف کرده است.

جانبازی افزود: شهرستان رودسر شهرستانی گردشگرپذیر است و یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید تقویت بخش گردشگری است که بویژه بخش چابکسر با شرایط خاصش توانسته بخوبی آن را اجرایی کند.

وی به کریدور ویژه‌ای که در چابکسر وجود دارد اشاره کرد و ادامه‌ داد: ساحل زیبا و در کنار آن جلگه سرسبز و در مجاورتش کوهپایه‌ای بسیار زیبا و فرح‌بخش هم‌چنین شرایط آب و هوایی مطلوبی که وجود دارد باعث شده تا گردشگران زیادی را به خود جذب کند.

جانبازی با بیان این‌که گردشگری یک صنعت است و با تقویت آن می توان به رفع مشکل بیکاری هم‌چنین ارتقا جایگاه گردشگری کمک کرد، افزود: تقویت و ساخت امور زیربنایی در دستور کار قرار گرفت و با همت مجموعه میراث فرهنگی اماکن دسترسی و اقامت برای مسافران از قبیل هتل، هتل آپارتمان و مجتمع‌های گردشگری فراهم‌شده تا شهرستان شایستگی خود را در امر گردشگرپذیری نشان‌ دهد.

فرماندار رودسر خاطر نشان کرد: منطقه قاسم‌آباد به‌عنوان دهکده صنایع‌دستی در کل کشور شناخته شده است و یکی از راه‌هایی که می‌توانیم شهرستان را در سطح کشور مطرح کنیم، ترویج فرهنگ بومی محلی و صنایع‌دستی است که اداره‌کل گردشگری در این زمینه ورود کرده‌است و بخوبی توانسته این جایگاه را برای شهرستان رودسر در کشور متصور شود.