معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت: برای بخش تجارت و گسترش بنادر این شهرستان برنامه‌های متنوعی داریم.

به گزارش مرور نیوز، عزیزالله شهبازی امروز، 20 بهمن ماه در حاشیه مراسم افتتاحیه 15 پروژه عمرانی شهرستان آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه‌هایی که امروز افتتاح و بهره‌برداری شدند نقش حیاتی در زندگی روزمره مردم دارند .

وی آبادان را به عنوان نماد توسعه و پیشرفت کشور دانست و افزود: امیدواریم روزی برسد که با همت همه دست‌اندرکاران و همه زحمتکشان، دیگر روستائی نداشته باشیم که نیازمند خدمات اولیه باشد .

دهقان با بیان این‌که باید درآمدها و انگیزه ماندن در روستاها فراهم شود، گفت: برای توسعه یافتگی شهرستان آبادان که به عنوان نمادی از مقاومت ملی در کشور مطرح است برنامه‌های بسیار متنوع و گسترده‌ای داریم .

وی افزود: واقعا در زمان هشت سال جنگ تحمیلی، حصر، شکست حصر، همسایگی با خرمشهر، سابقه بسیار ماندگاری که مردم و علی الخصوص امام جمعه فقید و مرحوم آیت الله جمی داشتند و شهرستان آبادان تاریخ ایام دفاع مقدس کشور ایران است .

وی با بیان اینکه نام آبادان یعنی نام ایران و نام ایران یعنی آبادان، ادامه داد: برای آبادان برنامه‌های متنوعی در برنامه ششم توسعه داریم و توسعه منطقه آزاد اروند از دیگر برنامه ها است .

دهقان از پیگیری‌ها و زحمات فرماندار ویژه شهرستان آبادان قدردانی کرد و گفت: استاندار تاکیدات بسیار زیادی به همه معاونین، مشاورین و همه مسئولین و مدیران ادارات کل دارد که آبادان اولویت ویژه دارد و باید همه به این منطقه رسیدگی ویژه داشته باشند و امیدواریم همه ما بتوانیم دینمان را به این مردم ادا کنیم.