مشاور عالی فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان گفت: حضور مردم در نظام اسلامی ایران یک شعار نیست بلکه یک استدلال و حرف منطقی است و این نظام در حضور مردمی تعریف شده است.

به گزارش مرور نیوز، اکبر حفیظی پیش از ظهر امروز در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن شهر سقز، از مردم این شهرستان سقز برای حضور گسترده در این راهپیمایی باشکوه قدردانی کرد و یاد و خاطره شهدای بهمن 57 و به ویژه یاد حضرت امام خمینی (ره) را گرامی داشت.

حفیظی افزود: راهپیمایی 22 بهمن یک پدیده بی‌نظیر است که در هیچ جایی از جهان چنین مراسم باشکوهی هر ساله در شهرهای کوچک و بزرگ به خود ندیده است و این مخصوص ملت ایران اسلامی است.

وی از دل‌های گرم و اراده‌های استوار مردم سقز و حضور باشکوه در این اجتماع ملی قدردانی کرد و افزود: حضور مردم، یک شاخص و یک پرچم برای نشان‌دادن عظمت رو به پیشرفت بودن انقلاب است و همین کافی است که ملت عزیز ایران در برابر پیچیده‌ترین تهدیدات و خطرناکترین توطئه‌های آمریکای جهانخوار آسیب‌ناپذیر بوده است.

وی در ادامه با اشاره به حضور همیشگی مردم ایران در صحنه‌های دفاع از انقلاب، اظهار داشت: حضور مردم در ایران اسلامی، یک شعار نیست بلکه یک استدلال و حرف منطقی است و نظام اسلامی ایران در حضور مردمی تعریف شده است و امروزه شاهد حضور این مردم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی با بیان اینکه امنیت مقوله مهمی است و اساس پیشرفت هر کشوری را موجب می‌شود، تصریح کرد: امنیت کنونی ایران اسلامی در خاورمیانه و جهان به واسطه همین حضور مردم است که در صحنه‌های مختلف حماسه می‌آفرینند.

حفیظی عنوان کرد: خاورمیانه که خاستگاه قوم‌های تاریخ‌ساز و ادیان و مذاهب مختلف بوده است و پیامبران زیادی در این منطقه به رسالت مبعوث شدند به دلیل داشتن نفت و منابع خدادای مورد توجه و هجمه استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار، اسرائیل غاصب و انگلیس مکار بوده است و سایه این کشورها بر آن گسترده بوده است.

وی بیان کرد: نگاه کنید که امروز در عراق، ترکیه، سوریه، پاکستان، افغانستان، یمن، لیبی، فلسطین و لبنان توسط مورد هجمه استکبار واقع شده‌اند و چه بر سر مسلمانان می‌گذرد.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان ادامه داد: ایران اسلامی دارای 8 هزار و 700 کیلومتر مرز خاکی و آبی است که به واسطه حضور مردم جزو کشورهای امن در جهان محسوب می‌شود که باید قدردان این امنیت بود.

حفیظی اظهار داشت: امنیت و سلامت دو مقوله‌ای است که آشکار نیستند و این مهم در سایه این حضور پرشکوه مردمی میسر شده است.

وی ادامه داد: مردم ثابت کرده‌اند که بهترین مردم در جهان هستند و این ادعا همواره با حضور گسترده آنان در صحنه‌های مختلف به منصه ظهور رسیده است.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان گفت: ملت ایران و توده میلیونى آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول اللّه صلى اللّه علیه و آله و کوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین و حسین بن على(ع) هستند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به لحاظ ماهیت آن یک انقلاب مکتبی و اسلامی است و این از ویژگی‌های شاخص آن است که انقلاب را از سایر انقلاب‌های جهان از جمله روسیه و فرانسه متمایز کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه، به دلیل مکتبی و اسلامی بودن انقلاب ایران اسلامی، این انقلاب مورد توجه و استقبال سایر ملت ها قرار گرفته افزود: برای این است که انقلاب ما هر روز در حال صدور به سایر کشورها است.

حفیظی مشروعیت سیاسی و پایداری حکومت‌ها در برخی از حکومت‌های اسلامی به ویژه در طول 2 قرن اخیر را به واسطه وابستگی آنان به قدرت‌های استکباری و استعماری بوده و این در حالی است که کشور ما وابسته به ذات اقدس خداوند و همراهی ملت است.

وی ادامه داد: امروز برای مردم جهان ثابت شده است که حکومت آمریکا یک حکومت پوشالی و دروغین است و ملت ما به تنهایی در برابر تمام استکبار جهانی ایستاده است.

حفیظی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون پوشالی بودن استکبار جهانی در برابر قدرت ایران اسلامی، ادامه داد: امروز ملت ایران با تمام توان در برابر آمریکا ایستاده و گوش به فرمان رهبر خود است.

وی افزود: ادعای دروغین حمایت از حقوق بشر توسط آمریکا در بازداشت یک کودک مسلمان 5 ساله در فرودگاه این کشور برای جهان مشخص شد و همه به ادعاهای دروغین آنان اذعان دارند.

حفیظی افزود: در سراسر جهان شاهد اعتراض مردم علیه آمریکا هستیم و این نشان از نفوذ قدرت جمهوری اسلامی در بین سایر ملت‌ها در جهان است.

در راهپیمایی 22 بهمن سقز، جدای از مسوولین، روحانیون، خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، بسیجیان، بازاریان، اصناف و اقشار مختلف مردم حضور داشتند که پس از تجمع در میدان قدس، با سردادن شعار مرگ بر استکبار، مرگ بر آمریکا، اسرائیل و انگلیس و فریادهای الله‌اکبر از خیابان جمهوری اسلامی به سمت میدان جمهوری به عنوان مکان تجمع نهایی حرکت کردند.

نظیر این مراسم در شهر صاحب هم برگزار شد.