مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: اگر تصور کنیم توطئه و دسیسه دشمن پایان یافته است، خوش خیالی کرده‌ایم.

به گزارش مرور نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد موحد امروز در اجتماع باشکوه راهپیمایان یوم‌الله 22 بهمن این شهرستان طی سخنانی اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، کشورهای زورگوی غربی و استکباری به طور مداوم علیه ما توطئه و دسیسه می‌کنند.

وی افزود: اگر تصور کنیم توطئه و دسیسه دشمن پایان یافته است، خوش خیالی کرده‌ایم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: تا به امروز با اقتدار در برابر دشمنان ایستادگی کرده‌ایم و همین امر رمز موفقیت ایران اسلامی و سربلندی ملت ایران است.

موحد گفت: امروز نیز ملت ایران با حضور آگاهانه و هوشمندانه خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، به جهانیان اثبات کرد که تا پای جان در راه دفاع از اسلام و انقلاب و ولایت ایستادگی کرده و هرگز دست از مبارزه بر نمی‌دارد.

وی با طرح این پرسش که چه تعداد از انقلاب‌ها و قیام‌ها طی دو قرن اخیر موفق بوده و دوام آورده‌اند، بیان داشت: اکثر این انقلاب‌ها به دلیل اینکه از رهبری دینی برخوردار نبودند، یا ساقط شده و یا گرفتار مادیات شدند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز افزود: این در حالی است که انقلاب اسلامی بر پایه تعالیم دینی و الگوبرداری از نهضت عاشورای حسینی (ع) حرکت کرده و یک انقلاب توحیدی و الهی است.

موحد گفت: همین نگاه توحیدی و مکتبی رمز ماندگاری و جاودان شدن انقلاب و راه شهدا و امام شهیدان (ره) است.

وی با بیان اینکه غربی‌ها نمی‌خواهند یک نظام دینی در جهان سربلند و با عزت باشد، اظهار داشت: آنها از آگاه شدن ملت‌ها هراس داشته و به همین دلیل مدام علیه موفقیت ملت ایران توطئه می‌کنند و تمرکز اصلی دسیسه‌های خود را هم بر فریب نسل جوان قرار داده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز افزود: بنابراین باید هوشیار بوده و در برابر شبیخون فرهنگی دشمنان ایستادگی کنیم تا غربی‌ها در تحقق توطئه‌های شوم خود موفق نشوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحد در پایان با تقدیر از بصیرت و هوشمندی مردم ولایی استان البرز گفت: ما باید قدردان این مردم باشیم و مسؤولان نیز باید تمام توان خود را برای خدمت به جامعه بصیر و آگاه البرز به کار بندند.