نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نشستی مشترک با مدیران و فعالان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: با وجود تنگناهای اقتصادی، نمایندگان مردم اصفهان با تمام وجود از حفظ میراث فرهنگی و توسعه گردشگری حمایت می کنند.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان ، عابدی بیان کرد: همگی ما معتقدیم میراث فرهنگی، نماد هویت ملت بزرگ ایران است لذا به عنوان شهروند و حتی مسئول، همگی موظف به حفاظت از آثار تاریخی هستیم.

وی افزود: بی تردید حفاظت از میراث فرهنگی، توسعه گردشگری و ترویج صنایع دستی نقش مهمی در توسعه کشور از منظر اقتصاد مقاومتی دارند، لذا با تمام وجود نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از توسعه این مقوله ها حمایت می کنیم .

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت : حمایت از هنرمندان صنایع دستی و همچنین حمایت از فعالان گردشگری در راستای ارائه بسته های حمایتی دولت همچون : اصلاح قوانین ، ارائه تحقیقات مالیاتی ، نظارت جدی تر بر فعالیت های غیر قانونی در حوزه صنایع دستی و گردشگری بدون شک در دستور کار نمایندگان قرار خواهد گرفت.

عابدی تاکید کرد: بدون شک این نشست زمینه ساز ارتباط فراگیر و جدی تر ما نمایندگان مجلس و اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان زین پس برای توسعه شتابنده و هر چه بیشتر استان در این حوزه خواهد بود.