استاندار سمنان بابیان اینکه مردم باحضور حماسی خود در راهپیمایی 22بهمن عزم واراده ملی در برابر دشمن را به نمایش گذاشتند، گفت: این راهپیمایی پرشور نشان از همدلی و وحدت مردم ایران دارد.

به گزارش مرور نیوز، محمدرضا خباز پیش از ظهر شنبهدر نشست شورای گفتگو با بخش خصوصی استان سمنان به میزبانی اتاق بازرگانی سمنان با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تاثیر پذیری از پیام عاشورا عزم و اراده ملی بی نظیری در عرصه اجتماعی به نمایش گذاشت، ابراز داشت: مردم تشنه انسجام، وحدت و همدلی هستند و این پیام راهپیمایی مردم در روز گذشته بود که نشان از آزادی خواهی و آزادگی ملت ایران است.

وی با بیان اینکه ملت ایران در راهپیمایی باشکوه 22بهمن نشان دادند که تهدیدهای جوامع غربی بیهوده و بی اثر است، افزود: انقلاب اسلامی از همان بدو پیدایش در معرض این تهدیدها قرار داشت که با حضور خود همواره نشان داده ایم که این تهدیدها نمی تواند ایران را از مواضع ارزش های اسلامی که بر آن استوار است، خارج کند.

استاندار سمنان با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان است تا خواسته های خود را در کشور عملی کند، ابراز داشت: تفرقه و دورویی در جامعه باعث ایجاد تنش و سو استفاده بیگانگان خواهد شد لذا باید برای مردمی که با شعار وحدت و انسجام همواره در میدان های اجتماعی حضور دارند از ایجاد جنگ های احزاب سیاسی خودداری کرد.

خباز با اظهار اینکه ملت بصیر ایران اسلامی در روز گذشته وحدت خود را با شعار آزادگی و سربلندی به گوش جهانیان رساندند، تصریح کرد: مردم به مسئولان اعلام کردند که همیشه در صحنه های مختلف انقلابی حضور فعال دارند و تنها خواست آن ها خدمت رسانی بهتر از سوی مدیران دستگاه های اجرایی است که در این بین آنها نیز نباید خدمت خود را از مردم دریغ کنند

وی با یادآوری فرارسیدن چهلمین روز درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: این مراسم باید در همه شهرستان های استان با شکوه و در خور شخصیت ای عالم مجاهد برگزار شود.

استاندار سمنان اظهار داشت: امیدواریم با انسجام، وحدت و همدلی بتوانیم برای همیشه دست توطئه گران را از کشور پهناور ایران کوتاه کنیم و با حضور خود در همه عرصه های اجتماعی این اقتدار و عزت ایرانی را به رخ جهان بکشیم.