فرماندار شهرستان البرز گفت: مجموعه خدمات ارائه شده به گردشگران در استان باید در یک حلقه زنجیره ای تعریف شده و ارئه شود تا بتواند رضایت گردشگران و مسافران نوروزی را فراهم کند

به گزارش مرور نیوز، رضا عسگری روز شنبه در جلسه ستاد هماهنگی سفر که ظهر شنبه با حضور معاون عمرانی استانداری و مدیرکل مدیریت بحران استان در سالن باقرالعلوم استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: گردشگرانی که وارد استان می شوند انتظار دارند مجموعه خدماتی که ارائه می شود هماهنگ و سریع باشد و اگرحتی یک دستگاه در ارائه خدمت سستی و کوتاهی کند می تواند موجب نارضایتی از مجموعه خدمات شود.

وی افزود: گاهی اوقات در یک سانحه رانندگی در زمان حضور مامور و یا تهیه کروکی سانحه و یا نحوه خدمات بیمه ای و اسکان خانواده و جابجایی خودروی حادثه دیده تاخیری صورت می گیرد که همین امر می تواند همه خدمات دیگر را زیر سوال ببرد و مسافر با خاطره بدی از استان عبور کند.

مجموعه خدمات ارائه شده به گردشگران در قزوین باید هماهنگ باشد

فرماندار شهرستان البرز یادآور شد: باید فرایند و ساختار سیستم های خدماتی به گونه ای هماهنگ شود تا هیچ حلقه ای مفقوده نباشد و بتوانیم در مجموع رضایت مسافران را جلب کنیم.

بیگ معاون اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی استان هم گفت: در دستورالعمل جدید حضور قاضی از گشت های مشترک حذف شده ونمی توان با محدودیت شعب تخصصی بسرعت برای پرونده ها حکمی صادر کرد که باید برای آن فکری کرد.

ایرج زاهدپور مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین هم گفت: در سال گذشته بیش از 800 کلاس درس برای اسکان مسافران پیش بینی شده بود که امسال هم باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: بازرسی مشترک از مجتمع های بین راهی و خدمات رفاهی در این ایام می تواند زمینه شناسایی نیازها و کمبودها را فراهم کند تا بموقع بتوانیم این کمبودها را تامین کنیم.

مجموعه خدمات ارائه شده به گردشگران در قزوین باید هماهنگ باشد

موسوی فرماندار شهرستان آوج هم گفت: در سال گذشته باهمکاری خوب همه دستگاه های اجرایی دراین شهرستان توانستیم رضایت مردم را جلب کنیم و به عنوان شهرستان برتر شناخته شدیم اما در این مورد هیچ اطلاع رسانی صورت نگرفت.

موسوی بیان کرد: با آسیب شناسی خدمات سال قبل باید هم دستگاه های موفق تقدیر و هم نهادهایی که ضعیف بودند شناسایی شوند تا بتوانیم با رفع کمبودها برای خدمت رسانی بهتر برنامه ریزی کنیم.

کبیری معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هم گفت: با اجرای طرح نظارت نوروزی که ازاول اسفند آغاز می شود تمامی نیازهای استان را در زمینه مواد غذایی، میوه و آجیل مواد پروتئینی تامین خواهیم کرد.