بیشترین بارندگی در 24 ساعت گذشته در استان اصفهان در شهرستان سمیرم با 2.4 میلیمتر بارش، ثبت و گزارش شد در حالی که سامانه بارشی جدید از فردا وارد این منطقه می شود.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان ، کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان  افزود: از روز گذشته در نقاط مختلف استان شاهد بارش باران و در برخی ارتفاعات در غرب و جنوب استان شاهد بارش برف بودیم که بیشترین بارندگی با 30 سانتیمتر برف و در مجموع 42.4 میلیمتر آب حاصل از بارش در سمیرم گزارش شد.

سیدان افزود: پس از سمیرم، فریدونشهر با 30 سانتیمتر، خوانسار با 12 سانتیمتر برف و 24.6 میلیمتر آب حاصل از بارش، داران با 15 سانتیمتر، بویین و میاندشت با 14 سانتیمتر دارای بیشترین بارندگی بودند.

سیدان با بیان اینکه در کلانشهر اصفهان هم 5.9 میلیمتر بارش باران گزارش شد،افزود:این سامانه امروز (سه شنبه) بطور کامل از استان خارج شده و مه آلودگی و رطوبت و سرمای هوا را بهمراه خواهد داشت.

وی گفت: سامانه بارشی جدیدی از فردا با افزایش ابر از مناطق غربی و جنوب غربی فعال خواهد شد و بارش هایی را در روزهای پنجشنبه و جمعه در مناطق غربی و جنوبی استان بدنبال خواهد داشت.