مدیرکل بحران استانداری همدان با اشاره به بارش برف و برودت هوا در این استان، گفت: در شب گذشته 170 مسافر در راه مانده در استان همدان اسکان داده شد.

به گزارش مرور نیوز علیمردان طالبی اظهار کرد: از روز گذشته یخبندان و کولاک شدیدی در محورهای استان همدان حاکم بود که تردد فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز با توجه به یخبندان سطح گردنه‌ها و جاده‌ها رانندگان حتما باید از زنجیرچرخ استفاده کنند، عنوان کرد: : با توجه به وضعیت موجود امروز کلیه مدارس استان تعطیل و کلاس‌های دانشگاه‌ها نیز با تأخیر آغاز می‌شود.

طالبی با بیان اینکه مشکلات موجود در شهرستان‌ها که بر اثر بارش روزهای گذشته ایجاد شده بود، مرتفع شده است، تصریح کرد: در بارش روز گذشته تا کنون قطعی برق یا گاز وجود نداشته و مشکلاتی که به دنبال قطعی برق در برخی از شهرستان‌ها ایجاد شده بود نیز مرتفع شده است.

مدیرکل بحران استانداری همدان اظهار کرد: تمام پرسنل راهداری، شهرداری و پلیس‌راه استان از شب گذشته در محورهای برون‌شهری مشغول برف‌روبی بوده و امدادگران هلال احمر به 170 نفر در راه مانده اسکان داده‌اند.

وی از هم‌استانی‌ها و مردم خواست در مصرف گاز صرفه‌جویی داشته باشند تا در تأمین گاز هم‌وطنان سایر استان‌ها مشکلی ایجاد نشود.