جوادآباد-فرماندار شهرستان ورامین در حاشیه افتتاح اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای بخش جواد آباد تاکید کرد:از سرمایه گذاری در ورامین حمایت می کنیم.

به گزارش مرور نیوز ظهر امروز اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای بخش جواد آباد با هدف توسعه این توانمندی ها در بخش جواد آباد ورامین که بزرگترین بخش استان تهران می باشد افتتاح شد.

محمد رضا یوسفی فرماندار شهرستان ورامین در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت:این نمایشگاه می تواند جایگاه جواد آباد و توانمندی های این بخش را به مردم و مسئولین در سراسر استان تهران معرفی کند.

وی افزود: اتفاق مهمی که در این نمایشگاه افتاده است ایجاد خودباوری در تولید کنندگان و سرمایه گذاران بخش جواد آباد برای عرضه محصولات خود در سطح استان می باشد که این امر جای تقدیر دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین گفت: از تمام بخشداران خواستم و تاکید کردم که امنیت سرمایه گذاری را تقویت کنند تا سرمایه گذار به این شهرستان اعتماد کند و زمینه پیشرفت و توسعه همه جانبه منطقه فراهم آید.

وی با بیان اینکه به اندازه پیشرفت در عرصه دفاعی در زمینه اقتصادی موفق نبودیم عنوان داشت:در عرصه دفاعی حرکت جهادی بود،از سال 60 با تمام توان وارد شدیم و تلاش کردیم و امروز حاصل آن یعنی قدرت دفاعی کشور را شاهد هستیم.

یوسفی اظهار داشت:اگر از همان سال با قدرت در عرصه اقتصادی هم تلاش می کردیم امروز شاهد این مشکلات عدیده اقتصادی نبودیم.

محمد حیدری بخشدار جواد آباد نیز  بیان کرد: ما معتقد به حمایت از بخش خصوصی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و سیاست های دولت تدبیر و امید هستیم.

بخشدار جوادآباد افزود : هدف از برگزاری این نمایشگاه شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های بخش جواد آباد در راستای حمایت قاطع از تولید و بخش خصوصی است و به همین منظور از تمام کارآفرینان و فعالان اقتصادی بخش وسیع جواد آباد برای حضور در نمایشگاه دعوت شده است.