دماوند- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند گفت: دو شهید گمنام روز چهارشنبه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند آرام خواهند گرفت.

به گزارش مرور نیوز مهدی شیرازی اظهار کرد: روز چهارشنبه، یازدهم اسفند ماه سال جاری دو شهید گمنام دفاع مقدس در شهر دماوند تشییع و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند آرام خواهند گرفت.

وی عنوان کرد: یکی از این شهدا 22 ساله و در عملیات بدر در شرق دجله به شهادت رسیده است و شهید بزرگوار دیگر نیز 19 ساله و در عملیات والفجر 8 در منطقه عملیاتی فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند اظهار داشت: مراسم وداع با این شهدای گمنام نیز سه شنبه شب در رودهن با حضور یکی از شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

شیرازی اضافه کرد: همچنین یک مراسم دیگر نیز در سه شنبه شب برای این شهدای گران قدر در شهر آبسرد برگزار می شود.

وی در خصوص زمان و مکان تشییع شهیدان گمنام در دماوند گفت: مراسم تشییع این شهدای گمنام از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه، 11 اسفند ماه سال جاری از محل امامزاده سید محمد جیلارد آغاز می شود و این شهیدان در دانشگاه آزاد دماوند به خاک سپرده خواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دماوند افزود: مردم شهید پرور و مهمان نواز شهرستان دماوند همچون گذشته با حضور پرشور خود مهمان نوازی را به جا آورده و این شهیدان را بدرقه خواهند کرد.

شیرازی ادامه داد: با عنایت خداوند متعال با حضور تمامی اقشار مردم و نسل های مختلف انقلاب اسلامی و همه کسانی که دل در گرو خدمات و ایثارگری های شهدا دارند این شهیدان را تشییع خواهیم کرد و به امید خداوند متعال شاهد مراسم تشییع باشکوهی برای این شهدای بزرگوار باشیم.

وی در پایان گفت: سخنران این مراسم سردار هادی از یادگاران دفاع مقدس خواهند بود.

محمود کریمی از ذاکران اهل بیت، نیز در این مراسم حضور خواهند داشت و به مرثیه سرایی خواهند پرداخت.