خرم‌آباد- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان به دنبال گفتمان سازی منویات رهبری است، گفت: باید به نخبگان جامعه اعتماد کنیم.

به گزارش مرور نیوز حجت الاسلام سعید مهدوی امین با اشاره به اینکه مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان جمعی از جوانان بسیار نخبه و مستعد است، اظهار داشت: حقیقتا این مجمع همکاری و مشاوره بسیار خوبی را با نماینده ولی فقیه در استان دارند.

وی با بیان اینکه در برخی از جلسات این مجمع ما نیز شرکت داریم، تصریح کرد: در طی این سالها با توجه به شعار سال برنامه ها و همایش های مختلفی را این مجمع برگزار کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با تاکید بر اینکه مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان سعی دارد با برگزاری این برنامه ها شعار سال را به گفتمان عمومی تبدیل کند، افزود: باتوجه به اینکه جوانانی در همه رشته ها در این مجمع فعالیت دارند راهکارهایی برای محقق شدن شعار سال ارائه می دهند که بخشی از آنها راهبردی و قابل اجرا است.

حجت الاسلام مهدوی امین با اشاره به اینکه قطعا بخشی از تحقق اقتصاد مقاومتی اتکاء و اتکال به جوانان دارد، گفت: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب باید به نخبگان جامعه اعتماد کنیم.

وی یادآور شد: بخشی از این نخبگان جوانان هستند، جوانانی که با استعداد و پرتلاش هستند و می توانند برای تحقق اقتصاد مقاومتی ایفای نقش کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با تاکید بر اینکه باید از اندیشه و فکر جوانان استفاده شود، افزود: برگزاری همایش نقش جوانان در اقتصاد مقاومتی می تواند اندیشه ها را بارور کند و از فکر جوانان برای ارائه راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی بهره بگیرد.