استاندار سمنان بر ضرورت تسریع گاز رسانی به روستاهای محروم استان تاکید کرد و گفت: طبق تعهد شرکت ملی گاز تاپایان سال96 همه روستاهای استان از جمله طرود گازررسانی می شود.

به گزارش مرور نیوز، محمدرضا خباز صبح چهارشنبه در جمع مردم طرود به میزبانی مسجد جامع این دهستان ضمن بیان اینکه یکی از دستاوردهای دولت طی سالهای اخیر ارائه خدمات و توجه به زیرساخت روستاهای محروم بوده است که آخرین این تعهدات گازرسانی به روستاهای محروم محسوب می شود، ابراز داشت: دولت با نگاه ویژه به روستاهای کمتر توسعه یافته در تلاش برای ارائه خدمات به مردم است که این طرح سراسری تا پایان سال آینده اجرا خواهد شد.

وی افزود: گاز رسانی به روستاها یکی از برکات سفر ریاست جمهوری در استان سمنان بود که اعتبارات این طرح سراسری در قالب طرح های توسعه ای زیرساخت های روستایی به انجام رسید لذا روستاهای استان سال آتی نباید دغدغه ای برای بهره مندی از نعمت گاز سراسری داشته باشند.

استاندار سمنان با بیان اینکه روستاهای طرود با دارا بودن جمعیتی بالغ بر یک هزار و 800 نفر در طرح های زیرساخت های توسعه روستایی به ویژه در بحث آب، گاز و فاضلاب دارای اولویت هستند، ابراز داشت: یکی دیگر از طرح هایی که در روستاهای طرود طی سالهای آتی انجام خواهد شد مقوله فاضلاب است که این طرح بدون مشکل خاصی از سوی آب و فاضلاب روستایی و پیمانکاران اجرا می شود.

خباز در ادامه با تاکید بر اینکه زیرساخت های اجرای فاضلاب در دهستان طرود مهیا است، تصریح کرد: چراکه آبهای تحت العرض در این دهستان از سطح بالایی برخورداراند و توجیه اجرای این طرح نیازمند استدلال خاصی نیست و روند اجرایی آن به زودی آغاز می شود.