فرمانده انتظامی شهرستان آران وبیدگل گفت : یک معتاد شیشه ای که برای شهروندان شهرستان آران و بیدگل مزاحمت و رعب و وحشت ایجاد کرده بود توسط ماموران انتظامی این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان  ، سرهنگ  مسعود سپهوند گفت : در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر اینکه فردی نقاب دار وارد منازل برخی از شهروندان شده و با اعمال زور و خشونت برای آنها مزاحمت ایجاد می کند ،بررسی موضوع به صورت ویژه و خاص در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

وی با اشاره به اینکه این فرد منازل قدیمی و فاقد تجهیزات استاندارد پیشگیری از وقوع سرقت را شناسایی و وارد آنها می شده افزود: وی هنگام ورود به منازل با اعمال زور و خشونت برای ساکنان آنها مزاحمت ایجاد می کرده است .

این مقام انتظامی بیان داشت:ماموران در یک اقدام ضربتی این متهم را که معتاد به مواد مخدر صنعتی شیشه بوده را شناسایی و در مدت زمان کم تر از یک هفته دستگیر کردند.

وی  اظهار داشت : در این خصوص پرونده تشکیل و متهم  جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع  قضائی شد .

سرهنگ سپهوند با بیان اینکه نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت جامعه به صورت ویژه برخورد می کند و اجازه جولان و سرکشی نمی دهد گفت: به شهروندان توصیه می کنیم منازل خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری ازسرقت مجهز کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند .