صبح امروز دو حادثه در محورهای خراسان رضوى به وقوع پیوست که مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش مرور نیوز، امروز دو حادثه تلخ در محورهای خراسان رضوی به وقوع پیوست که 40 نفر حادثه دیده داشت اما با حضور به موقع عوامل امدادی هلال احمر و اورژانس مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.

سیدرسول زارع در خصوص این حادثه اظهار کرد: تصادف خودروی کامیون با اتوبوس در حوالی ساعت 1 بامداد در 135 کیلومتری مشهد به تربت حیدریه، منجر به حادثه دیدگی 33 نفر از سرنشینان شد که 29 نفر از این تعداد مصدوم شدند.

رئیس اداره عملیات امداد و نجات خراسان رضوی ادامه داد: مصدومان این حادثه توسط اورژانس و هلال احمر به بیمارستان 9 دی و تامین اجتماعی تربت حیدریه اعزام شدند.

وى گفت: با وجود اعزام ست نجات و آمبولانس هلال احمر نیاز به عملیات رهاسازی توسط امدادگران وجود نداشت و خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت.

زارع با اشاره به حادثه دیگری در کیلومتر 30 محور خواف - تایباد اظهار کرد: تصادف تریلی با خودروی پژو 405 در حوالی ساعت 2 صبح امروز منجر به مصدومیت 4 نفر شامل دو کودک و یک زن و مرد شد.

رئیس اداره عملیات امداد و نجات خراسان‌رضوی افزود: همه مصدومان این حادثه توسط آمبولانس هلال احمر و عوامل امدادی شهرستان خواف، بلافاصله به مرکز درمانی منتقل شدند.