فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان گفت: نیروهای این یگان طی سه عملیات، 9 نفر از صیادان غیرمجاز را دستگیر و به دادسرا هدایت کردند.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ غفار سعیدی نصب اظهار کرد: نیروهای گروه ویژه این یگان جهت مقابله با صیادان غیرمجاز طی عملیاتی دریایی، یک فروند قایق موتوری 115 قوه اسب با 3 نفرسرنشین به همراه ادوات و آلات صیادی غیر مجاز را شناسایی کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای انقلاب شهرستان بندرترکمن هدایت شدند.

وی افزود: همچنین طی یک عملیات دیگر از سوی نیروهای یگان حفاظت شیلات استان، 3 نفر صیاد غیر مجاز به همراه یک فروند شناور موتوری 200 قوه اسب، تعداد 3 رشته دام فلسدار، یک عدد باتری و چند قطعه ماهی استخوانی در حوزه استحفاظی میان قلعه را شناسایی و دستگیر و به دادسرای عمومی و انقلاب شهر نوکنده هدایت کردند.

سعیدی نسب با بیان اینکه در عملیات سوم تعداد 1300 رشته دام فلسدار و 12 شاخه لنگر بلاصاحب نیز از دریا جمع آوری شد، تصریح کرد: در این عملیات نیروهای یگان حفاظت شیلات استان توانستند 3 نفر صیاد غیر مجاز را دستگیر و از آنان یک فروند قایق موتوری 15 قوه اسب و یک دستگاه جی پی اس را کشف کنند.

فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان ادامه داد: متهمان به همراه آلات و ادوات کشف شده پس از تشکیل پرونده قضایی جهت رسیدگی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستانهای بندرترکمن و گمیشان معرفی و اعزام شدند.