قم - تیم کشتی قم در فصل جدید لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور با نام شهدای مدافع حرم وارد لیگ می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، هیئت کشتی استان قم به طور رسمی نسبت به حضور در فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور اعلام آمادگی کرد و از اردیبهشت 96 کار خود را در این رقابت‌ها آغاز خواهد کرد.

فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور این بار با شیوه‌ای جدید برگزار می‌شود و تیم‌های کشتی کشور بر خلاف گذشته که در بازه زمانی کوتاهی مسابقات خود را آغاز کرده و به پایان می‌بردند این بار در طول سال درگیر مسابقه خواهند بود.

تیم کشتی قم قرار است در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی با نام شهدای مدافع حرم وارد مسابقات شود اما مطابق دوره‌های گذشته در لیگ برتر کشتی آزاد تیمی نخواهد داشت و پیش بینی می‌شود کشتی گیران آن را نفرات بومی استان قم تشکیل دهند.

بر این اساس قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی صورت گرفته است و تیم‌های بیمه رازی تهران، تکتاز نوشهر، پاس و شهدای مدافع حرم قم در این مسابقات روی تشک خواهند رفت و مسابقات گروه یک را برگزار می‌کنند.

در گروه دوم این مسابقات سینا صنعت ایذه، دانشگاه پیام نور تهران، مهام علیان کوهدشت و هیئت کشتی البرز قرار دارند البته فدراسیون کشتی اعلام کرده که احتمال اضافه شدن برخی تیم‌ها به گروه‌های دوگانه وجود دارد و ممکن است حریفان تیم شهدای مدافع حرم قم در این مسابقات افزایش یابند.