نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ گفت: رقابت بر حسب رفاقت، اصول انتخابات است و با توجه به جهان پر از آشوب، باید اتحاد و انسجام انتخابات را به رخ جهانیان کشید.

به گزارش مرور نیوز، علی کاظمی در جلسه شورای اداری استان، اظهار کرد: اخلاق جزء فرهنگ بوده و ریشه در اصالت و دین دارد و اخلاق شایسته باید سرلوحه تمامی اعمال قرار داده شود.

وی با اشاره به نزدیک شدن به برگزاری دو انتخابات مهم در کشور، تصریح کرد: همه گروه‌ها و جناح‌ها اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب به عنوان بازوان و فرزندان این نظام هستند.

کاظمی گفت: خوشبختانه برنامه‌ها و مصوبات مجلس به سمت و سوی توسعه روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته سوق پیدا کرده و امید بر آن است که نتایج آن در سال آینده خودنمایی کند.

کاظمی گفت: بودجه تخصیص یافته به استان از 259 میلیارد تومان به 509 میلیارد تومان رسید که این میزان افزایش، تاکنون بی‌سابقه بوده است.

وی ادامه داد: مدیران بایستی از فعالیت روزمره خارج و به فکر شرایط سرمایه‌گذاری در استان باشند که این عمل با اتحاد، انسجام و وحدت مسئولان اجرایی خواهد شد.

کاظمی گفت: خوشبختانه نتایج جلسات برگزار شده در خصوص موضوع انتقال و برداشت آب استان، مطلوب بوده و امید است این نتایج تداوم یابند و مشکل این استان هر چه سریع‌تر حل شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان نیز اظهار کرد: اختلافات میان مسئولین و مدیران استانی مناسب نبوده و باید در نظر داشت که وحدت استانی موجب پیشرفت یک استان است.

وی افزود: بسیاری از اختلافات ریشه‌ای بایستی با قانون و پای‌بندی به آن حل شوند و نقطه مقابل آن پای‌بندی به مصالح عمومی است که مدیران باید آن را به مصالح جناحی، سیاسی و شخصی ترجیح دهند.

نوریان گفت: در همه امور نقد و نظارت لازم است و هر مدیر و مسئولی با توجه به وظایف خود، ممکن است دارای اشکالاتی باشد که باید در راستای رفع آن‌ها بکوشد.

وی خاطرنشان کرد: مدیران باید انتقادات وارد بر عملکرد خود را بپذیرند و چنان‌چه ایرادی به عملکرد آنها وارد است، آن را به مجموعه دولت ربط ندهند و عملکرد خود را اصلاح کنند.