رودسر- مراسم تجلیل از برترین های کنکور امسال در شهرستان رودسر با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش گیلان و جمعی از مدیران شهرستانی برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز، جابر اخلاقی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم تجلیل از 48 نفر از برترین های کنکور سراسری سال 95 درشهرستان رودسر اظهار کرد: با توجه به بررسی های انجام شده در رشته های علوم تجربی، ریاضی، زبان انگلیسی و ادبیات فارسی میانگین نمره دانش آموزان رودسری نسبت به سایر شهرستان های استان بالاتر است و این موضوع موید آن است که تلاش و کوشش دانش آموزان رودسری در کنکور امسال قابل دفاع است.

وی افزود: آینده کشور با دانش آموزان و دانشجویان رقم می خورد و این جوانان باید در مسیر رشد وترقی کشور در همه شاخص ها گام بردارند.

در ادامه این مراسم، فرماندار رودسر نیز رشد، توسعه و آبادانی کشور را در گرو بهره گیری صحیح از ظرفیت نیروی انسانی کارآمد وخلاق دانست و گفت: یکی از این ظرفیت های عظیم در کشور دانش آموزان و دانشجویان هستند که باید کشور را به سمت تعالی و رشد سوق دهند.

امیر جانبازی رودسری ضرورت برنامه ریزی و هدف گذاری از سوی دانش آموزان را مورد تاکید قرار داد و افزود: مطمئنا با ارائه برنامه ریزی صحیح و هدفمند می توان کشور را به سمت توسعه و آبادانی رساند.

مدیر آموزش و پرورش رودسر هم در این مراسم نقش و اراده خود دانش آموزان به همراه اولیای خانه و مدرسه را در موفقیت آنان مهم ارزیابی و اظهار کرد: دانش آموزان باید قدر خود را بدانند و نسبت به توانایی های خود اعتماد داشته باشند.

قربان احمدی افزود: آینده سازان کشور باید تلاش کنند تا نظام جمهوری اسلامی که سرآمدترین و قدرتمندین کشور در منطقه است همچنان بدرخشد که نمونه بارز آن درخشش کشور در عرصه های علمی و نظامی است.