بوشهر - فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش پلیس آگاهی شهرستان دشتستان یک باند سارقین حرفه‌ای سندنمره و فروش خودروهای سرقتی متلاشی و 4نفر متهم دستگیر شدند.

به گزارش مرور نیوز، سردار حیدرعباس‌زاده اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دشتستان از اول اسفندماه 95 همزمان با آغاز طرح ویژه نظارت بر بنگاه‌های خرید و فروش خودرو، اقدامات مجرمانه یک باند حرفه‌ای سند نمره و فروش خودرو را شناسایی کردند.

وی اضافه کرد: افراد این باند خودروهای مختلف را از استان تهران و استان‌های شمالی سرقت و به شهر برازجان منتقل می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: اعضای باند با استفاده از اسناد و مدارک اصیل و حک مشخصات بر روی خودروهای سرقتی با اسناد و مدارک جدید پس از انعقاد قولنامه، خودروها را دقیقا برابر قیمت بازار به متقاضیان می‌فروختند.

رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه تلاش هوشمندانه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دشتستان منجر به شناسایی و دستگیری چهار نفر از اعضاء این باند شده است تصریح کرد: تا کنون 12 دستگاه خودرو سرقتی از این باند کشف شده و تلاش برای دستگیری سایر افراد مرتبط و خودروهای سرقتی دیگر ادامه دارد.

سردار عباس‌زاده با تاکید بر رعایت نکات ایمنی، دقت و هوشیاری در انجام معاملات به خریداران خودرو توصیه کرد: قبل از خرید خودرو استعلامات لازم را انجام داده سپس در نمایندگی های معتبر نسبت به انجام معامله اقدام کنند تا گرفتار افراد فرصت طلب و سودجو نشوند.