همدان - پس از بیان پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب به مناسبت حلول سال 96 و اعلام «اقتصادمقاومتی؛ تولید و اشتغال» به عنوان شعار سال جدید، بنرهای حاوی این شعار در شهر همدان نصب شد.

به گزارش مرور نیوز، پس از بیان پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب به مناسبت حلول سال 96 و اعلام «اقتصادمقاومتی؛ تولید و اشتغال» به عنوان شعار سال جدید، بنرهای حاوی این شعار در شهر همدان نصب شد.

جانشین رئیس ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری همدان در همین خصوص عنوان کرد: عمل به پیام نوروزی مقام معظم رهبری وظیفه همگانی است.

محمد قدیمی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب سال 96 را سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید واشتغال» نامگذاری کردند، عنوان کرد: بنرهایی حاوی فرمایشات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در نقاط پر تردد شهر همدان نصب شده است.

معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهر همدان همچنین با اشاره به نصب بنرهای فرمایش رهبر معظم انقلاب در مورد سردار شهید چیت سازیان در شهر همدان، عنوان کرد: بنرهایی حاوی تصاویری از کتاب های حوزه ادبیات جهاد و مقاومت استان همدان که مقام معظم رهبری بر آنها تقریظ داشتند نیز برای اطلاع گردشگران در سطح شهر نصب شده است.

وی همچنین با اشاره به نصب 80 تخته بنر حاوی تصاویر شهدا، مفاخر و نخبگان همدان در نقاط مختلف شهر عنوان کرد: تصاویری از شهدای مدافع حرم، شهدای شاخص استان همدان، مشاهیر و نخبگان برای شناخت بیشتر انان از سوی مسافران در نقاط مختلف شهر نصب شده است.