مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: جشنواره بازی و اسباب بازی؛ بستری مناسب برای ارائه خوراک فرهنگی به کودکان و نوجوانان است.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین؛ مریم بیدخام در مراسم افتتاحیه ششمین جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز که در سرای تاریخی فرهنگی سعدالسلطنه برگزار شد؛ افزود: جشنواره بازی و اسباب بازی، رویداد فرهنگی مهمی در کشور محسوب می شود.

بیدخام اظهار کرد:این جشنواره فضای بسیار مناسبی برای جذب گردشگر و ایجاد نشاط در کودکان و آینده سازان کشور فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه وقتی برنامه ریزی غنی و قوی در زمینه کودکان انجام شده و تخصصی در این زمینه ورود پیدا شده است، می توان نتایج ارزشمندی را از آن انتظار داشت، تصریح کرد: می توان از طریق این جشنواره خوراک فرهنگی به نسل آینده ارائه داد و مباحث فرهنگی را از دوران کودکی نهادینه کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین با بیان اینکه ایجاد نشاط و سرزندگی از نیازهای اساسی در جامعه محسوب می شود، اظهار کرد: کودکان نیاز به بازی ها و اسباب بازی های مناسب دارند تا بتوانند رفتار متعادلی در جامعه از خود بروز دهند و در آینده انسان های موفق، سرزنده و با نشاطی باشند.

بیدخام افزود: جشنواره بازی و اسباب بازی تأثیر مثبتی در روحیه خانواده ها خواهد داشت و می تواند خانواده ها را در مسیر دستیابی به روحیه ای شاد و با نشاط یاری کند.

ششمین جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز از دوم تا 10 فروردین ماه سالجاری از ساعت 16 تا 22 در سرای تاریخی فرهنگی سعدالسلطنه دایر می باشد.