قزوین- فرمانده انتظامی استان قزوین از افزایش 30 درصدی تردد در دومین محور پر تردد کشور خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سردار مهدی محمودی ظهر جمعه درحاشیه بازدید از محور آزاد راه قزوین - کرج و قزوین - زنجان اظهار داشت: بیشترین تردد مسافران در محور قزوین - کرج و کنار گذز آزاد راه قزوین - زنجان است و با توجه به بارش پراکنده در محور ها و لغزنده بودن کلیه محورهای مواصلاتی رانندگان با احتیاط بیشتر و با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی در محور ها تردد کنند.

وی افزود :هم اکنون وضعیت ترافیکی در محور های مواصلاتی استان عادی و تردد در گردنه آوج در محور قزوین- همدان وگردنه هجیب در محور بوئین زهرا به ساوه به علت بارش برف، رانندگان ضمن داشتن تجهیزات زمستانی با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به افزایش 30 درصدی تردد در محور های مواصلاتی استان افزود: علت بیشتر تصادفات، عدم توجه به جلو، تخطئی از سرعت مطمئنه، توقف بی مورد در حاشیه جاده ها و تجاوز به چپ، تا به امروز بوده و امیدواریم مسافران هشدارهای پلیس را جدی و با رعایت قوانین و مقرارت رانندگی سفر بدون حادثه ای را داشته باشند.

سردار محمودی با اشاره به آغاز دور دوم مسافرت ها از روز جمعه از هموطنان خواست؛ سفر های خود را مدیریت و پرهیز از خطر و سلامت در سفر را در برنامه خود قرار داده و احتیاط و گذشت در رانندگی را به عنوان یک فرهنگ ترافیکی و لازمه و ضرورت یک سفر آسوده و ایمن در طول سفر بدانند.