در راستای معرفی جاذبه ها و داشته های فرهنگی و سنتی شهر ملاثانی ، نخستین "جشنواره بستنی" ملاثانی با عنوان "شهر خاطره ها ؛ شهر بستنی" فردا دوشنبه برگزار می شود.

به گزارش مرورنیوز، همزمان با اولین روزهای سال نو و فصل سفرهای نوروزی، در راستای معرفی جاذبه ها و داشته های فرهنگی و سنتی شهر ملاثانی ، نخستین "جشنواره بستنی" ملاثانی با عنوان "شهر خاطره ها ؛ شهر بستنی" از سوی اداره گردشگری و میراث فرهنگی شهرستان باوی با مشارکت شهروندان و مسافران و حضور مدیران شهرستان برگزار می شود.

این جشنواره با مشارکت همه فعالان صنف بستنی فروش ملاثانی وهمکاری فرمانداری شهرستان باوی، اداره گردشگری و میراث فرهنگی و صنایع دستی باوی و شهرداری ملاثانی در سفره خانه سنتی قوس و قزح ملاثانی ( بلوار امام خمینی ره ) دوشنبه ۹۶/۱/۷ ساعت ۱۷ الی ۱۹روبروی پارک شهرداری برگزار می شود.

به گزارش مرورنیوز؛ شهرستان باوی دارای جاذبه های گردشگری و توریستی متنوعی همچون شهر تاریخی عسکر مکرم،دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی،پارک جنگلی آذری،قدمگاه اویس قرنی،زیارتگاه سیدخلف،جزیره گردشگری ملاثانی ،جنگل زویر چری و فلیحی است که هر ساله گردشگران زیادی را از سایرنقاط کشور به سمت خوزستان جذب می کند.