استاندار اردبیل گفت: سال گذشته با اختصاص تسهیلاتی در حدود دو میلیارد و 500 میلیارد ریال، 300 واحد تولیدی به چرخه فعالیت بازگشتند.

به گزارش مرور نیوز مجید خدابخش بعد از ظهر امروز در بازدید از ایستگاه ستاد استقبال مسافران نوروزی بیله‌سوار مغان اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر تمامی اقدامات لازم را برای ارائه خدمات به مسافران و میهمانان نوروزی با کیفیت خوب و قابل قبول انجام می‌شود و امیدواریم بتوانیم با اقدامات انجام یافته به تمامی اهداف مورد نظر خود در رابطه با جلب رضایت آنان و برطرف شدن خواسته‌ها و مطالبات میهمانان نوروزی دست یابیم.

وی با اشاره به این‌که جلب رضایت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌تواند در رابطه با رشد و شکوفایی منطقه بسیار تاثیرگذار باشد، افزود: با توجه به این‌که تاکنون به پیشرفتهای قابل توجهی با همکاری و مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دست یافته‌ایم، امیدواریم از این پس نیز بتوانیم ظرفیتهای استان را به خوبی به همگان بشناسانیم و با همکاری و مشارکت سرمایه‌گذاران به تمامی اهداف مورد نظر در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: استان اردبیل ظرفیتها و قابلیتهای بسیار قابل توجهی در بخش گردشگری و کشاورزی دارد که انتظار می‌رود فرصت استفاده از قابلیتها برای رشد و توسعه منطقه افزایش یابد تا شاهد رسیدن به رشد و شکوفایی منطقه در آینده‌ای نزدیک باشیم و زنجیره‌ای از تولید و اشتغال را در استان و به ویژه در شهرستان بیله‌سوار فراهم کنیم.

خدابخش تصریح کرد: تاکنون بیش از 48 هزار مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کردند که این موضوع باید به عنوان یک فرصت مغتنم در رابطه با توسعه بخش گردشگری منطقه استفاده شود تا بتوانیم از این طریق به تمامی اهداف خود در رابطه با تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری دست یابیم.

وی اظهار کرد: فعالسازی واحدهای راکد و نیمه‌راکد یکی دیگر از اقدامات انجام یافته توسط دولت یازدهم بوده که اهتمام ویژه‌ای در سال گذشته بر روی این موضوع انجام شده و با اختصاص تسهیلاتی در حدود دو میلیارد و 500 میلیارد ریال سال گذشته به تعداد 300 واحد تولیدی به چرخه فعالیت بازگشته‌اند.