فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دلیل این که خاک شلمچه با جاهای دیگر فرق دارد این است که خون پاکترین جوانان این مرز و بوم در آن ریخته شده است.

به گزارش مرورنیوز، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بعد از زیارت شهدای گمنام یادمان شلمچه در جمع مردم بیان کرد: شب های کربلای ۵ به منزله ی شب های قدر این انقلاب است. عملیات کربلای ۵ بعد از شکست عملیات کربلای ۴ در سال ۶۵ انجام شد. این عملیات باید شکل می گرفت تا دنیا به قدرت واقعی ایران پی ببرد و حاضر به صدور قطع نامه ۵۹۸ به نفع ایران کند.

 وی در ادامه ضمن بیان خاطرات عملیات کربلای ۵ افزود: امام خامنه ای در مورد عملیات کربلای ۵ می فرمایند که شب‌های عملیات کربلای پنج شب‌های قدر این انقلاب است و همچنین در جای دیگر فرمودند؛ هر کس آن عملیات را فراموش کند نامش از اردوگاه انقلاب قلم خواهد خورد؛ لذا باید این حادثه بزرگ را زنده نگه داریم.

 سرلشکر جعفری اذعان کرد: به دلیل سختی شرایط بحث های فراوانی بر روی انجام این عملیات شد، لذا برای مشورت به محضر امام رفتیم که ابتدا مخالفت کردند ولی در نهایت این عملیات انجام شد و به پیروزی رسید .

 وی در پایان گفت: دلیل این که خاک شلمچه با جاهای دیگر فرق دارد این است که خون پاکترین جوانان این مرز و بوم در آن ریخته شده است.