نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: مرحله اجرائی ساخت بیمارستان 800 تختخوابی شهرستان گنبدکاووس امسال آغاز می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، قره جه طیار ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی فرماندار ویژه با ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: امیدواریم فاز اجرایی بیمارستان 800 تختخوابی شهرستان گنبدکاووس در سال جاری انجام شود.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی افزود: راه اندازی آنژیوگرافی بیمارستان پیامبر اعظم (ص) جزء اولویت‌های ماست که مردم این منطقه باید بعد مسافت را تا کردکوی و گرگان طی کنند.

وی ادامه داد: با توجه به قطب سرطانی بودن استان و شهرستان، مرکز جامع سرطان یکی از نیازهای جدی است که در حال پیگیری آن هستیم.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتظار می‌رود در حوزه تجهیز اورژانس بیمارستان شهدای 12 دی توجه بیشتری شود تا بتوانیم خدمات بیشتری به مردم منطقه ارائه دهیم.

عبدالقدیر کریمی معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس هم در این نشست اظهار داشت: متاسفانه مشکل ما در شهرستان گنبدکاووس این است که بیشترین زمان برای پیگیری یک موضوع را باید صرف توجیه مدیران کل استان در حوزه ماموریتی مدیران کل انجام دهیم.

وی افزود: در حوزه دانشگاه علوم پزشکی این تعامل و همکاری وجود دارد و مسئولان مانند ما دغدغه کمبودهای بهداشتی شهرستان را دارند.

کریمی تصریح کرد: مهم‌ترین نکته و خواهش ما در حوزه بهداشت و درمان این است که در برخی از حوزه‌ها سرعت بیشتری در کارها ارائه شود و تسریع بیشتری انجام گیرد.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: خواسته و ناخواسته در حق مردم گنبدکاووس اجحاف شده و این مردم مظلوم واقع شدند که امیدواریم توجه ویژه ای به این شهرستان شود.