استاندار کرمان گفت: تاسوعا و عاشورای حسینی به خوبی و در امنیت و آرامش کامل همراه با شور و شعور حسینی در استان کرمان برگزار شد.

به گزارش مرورنیوز، علیرضا رزم حسینی بعد از ظهر امروز 25 مهر در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان اظهار کرد: مراسم دهه اول محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی به خوبی و در امنیت و آرامش کامل همراه با شور و شعور حسینی در استان کرمان برگزار شد.

وی افزود: یکی از تذکرات جدی این ایام پرهیز از اختلاف بود و از اقدام کسانی که می خواستند به اختلافات دامن بزنند، جلوگیری شد.

رزم حسینی تصریح کرد: 24 مهر عمال رژیم پهلوی مسجد جامع کرمان را به آتش کشیدند که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و لکه ننگی برای رژیم ستمشاهی بود که یاد و خاطره شهدای این واقعه را گرامی می دایم.

وی در ادامه به اشاره به سرشماری نفوس و مسکن 95 بیان کرد: انتظار داریم مردم استان کرمان با حضور فعال در سرشماری آمار دقیقی از استان در حوزه های مختلف ارائه کنند تا برنامه ریزان را برای توسعه استان و کشور کمک کنند.

استاندار کرمان گفت: برگزاری جشنواره های مختلف مربوط به تولیدات استان کار خوبی است که به فرهنگ عمومی استان، فرهنگ تولید و اشتغال کمک می کند و مردم مطلع می شوند که در منطقه خودشان چه محصولاتی تولید می شود.