مدیر فرودگاه زنجان از برقراری مجدد پرواز زنجان-مشهد و بالعکس خبرداد.

محمد قاسمی در گفتگو با مرور نیوز از برقراری پرواز مسیر مشهد به زنجان و مشهد از تاریخ 5 اردیبهشت ماه سالجاری در روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته از فرودگاه زنجان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروازها توسط شرکت آتا از فرودگاه زنجان انجام می شود، گفت: پرواز زنجان - مشهد مدتی لغو شده بودو شرکت هواپیمایی ایران ایرتور به دلیل انجام ندادن تعهدات تا اطلاع ثانوی لغو پرواز شد.

مدیر فرودگاه زنجان گفت: این شرکت هواپیمایی باوجود تاخیر 7 الی 8 ساعته هیچ گونه واکنشی به این امر نشان نداد و از مسافران عذ رخواهی نکردو عدم رضایت از این شرکت علت مهم لغو پروازها از فرودگاه زنجان با این شرکت بود.

قاسمی تاکیدکرد: این شرکت نیروی برای ارائه خدمات نداشت و همچنین در انجام تعهدات و قراردادهای خود کوتاهی کرد.

وی افزود: شرکت هواپیمایی شرکت ایران ایرتور به تعهدات خود به درستی عمل نکرده و توافقات خود را زیر پا گذاشته و برهمین اساس در حال حاضر پروازها لغو شده و در حال حاضر با یک شرکت دیگر در حال رایزنی هستیم و تا چند روز آینده پروازها به مشهد انجام می شود.

مدیر فرودگاه زنجان تصریح کرد: آخرین پرواز مشهد - زنجان روز دوشنبه انجام شدو به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی و وجود برف روی زمین این هواپیما نتواست فرود بیاید و در فرودگاه مهر آباد نشست.

قاسمی افزود: پرواز از فرودگاه زنجان به عتبات و عالیات دوباره از سالجاری آغاز می شود.