رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: دعوت سخنرانان برای تبلیغات انتخاباتی به صورت قانونی انجام شود.

به گزارش مرور نیوز، علی جمادی ظهر چهارشنبه در شورای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی اظهار داشت: عوامل برگزار کننده انتخابات تلاش می‌کنند تا انتخابات با حضور حداکثری همراه با سلامت و آرامش انجام شود.

وی از برگزاری جلسات مدون برای برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: این هماهنگی و همدلی به برگزاری انتخاباتی سالم کمک می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه تلاش می‌شود مشکلات به حداقل خود برسد، افزود: پیشگیری یکی از فعالیت‌های با اهمیت در امر انتخابات است.

وی بیان کرد: بیشترین نقش متولیان برگزار کننده انتخابات عملکرد خوب است چرا که اگر افراد جامعه قانونمداری افراد مسئول را ببینند به سلامت انتخابات نیز اعتماد خواهند داشت.

جمادی با اشاره به اینکه همه رفتارها و عملکرد ما باید مطابق با قانون باشد، تصریح کرد: هیچ یک از دستگاه‌های اداری نباید به نفع ستاد و جناح خاصی تجهیزات و امکانات ارائه کند.

وی با بیان اینکه بیشتر تلاش به پیشگیری از تخلف داریم، عنوان کرد: تلاش می‌شود در این ایام تشکیل پرونده برای هیچ فردی صورت نگیرد اما در صورت بروز تخلف از هیچ مواردی چشم پوشی نخواهیم کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با عنوان اینکه کاندیداها به توجیه و آگاهی از قانون نیازمند هستند، گفت: فرمانداری‌ها، ستادها و کاندیدا را نسبت به قوانین تبلیغات آگاه کنند.

وی در خصوص دعوت از سخنران‌ها برای تبلیغ بیان کرد: باید این برنامه‌ها و سخنرانی‌ها طبق قانون صورت گیرد.