استاندار کرمان از انتخابات پیش روی شوراها وریاست جمهوری به عنوان دو رویداد سرنوشت ساز نام برد که حضور حداکثری مردم در این عرصه موجب اقتدار هر چه بیشتر نظام ایران اسلامی نزد جهانیان خواهد شد.

به گزارش مرور نیوز، علیرضا رزم حسینی روز پنجشنبه درجریان سفر یکروزه خود به شمال غرب استان کرمان در شهرستان انار با مهم خواندن انتخابات 29 اردیبهشت ماه افزود: انتخاب حق مردم است و مردم تعیین کننده سرنوشت شهرها و روستاها هستند.
رزم حسینی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها را به لحاظ حساسیت کاری از مجلس فراتر دانست و افزود: اعضای شوراها از آنجا که منابع مالی در اختیار دارند باید متولیان امر دقت کنند تا افراد پاکدست در این شوراها عضو شوند.
وی همچنین نقش روحانیت و تریبون های ائمه جمعه را در ایجاد شور و نشاط مردمی برای حضور در عرصه های مختلف از جمله انتخابات مهم تلقی کرد و تصریح کرد: روحانیون و امامان جمعه از تریبون ها پیرامون اهمیت ومزیت های یک انتخاب شایسته با مردم سخن بگویند تا انتخاب خوبی برگزار گردد.
وی با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ، ابراز امیدواری کرد که با برگزاری انتخاباتی باشکوه و در خور شان مردم ایران اسلامی کشور هر چه بیشتر در مسیر توسعه قرار گیرد و شاهد آینده بسیار درخشانی برای فرزندان این سرزمین باشیم.
انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
در استان کرمان که به دیار کریمان شهرت دارد این روزها با نام نویسی افراد توانمند برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز راه اندازی ستادهای برخی از نامزدهای ریاست جمهوری ، فضای استان حال و هوای انتخاباتی به خود گرفته و می رود که بسان دوره های گذشته شاهد مشارکت حداکثری مردم در این دو رویداد سرنوشت ساز باشیم .
مرکز شهرستان انار در 210 کیلومتری شمال غرب کرمان است.