نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: آزادراه هشت بانده پردیس – آمل در دو فاز و بااعتبار چهار هزار میلیارد تومانی احداث می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، عزت‌الله یوسفیان ملأ صبح پنج‌شنبه در همایش تجلیل از معلمان نمونه در سالن اریکه آریایی آمل بابیان اینکه هفته آینده تفاهم‌نامه آزادراه تهران به آمل بین خاتم‌الانبیا و وزارت راه امضاء می‌شود، گفت: آزادراه 8 بانده از پردیس تا آمل در دو فاز در کنار جاده هراز به ارزش ریالی چهار هزار میلیارد تومان ساخته می‌شود.

وی با انتقاد از صداوسیما در مناظره انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتظار داشتیم بیشتر به وضعیت معیشت مردم پرداخته شد.

یوسفیان ملأ بابیان اینکه بعضی از وزارت خانه‌ها کمتر از 2 هزار نفر نیرو دارند افزود: در وزارت آموزش میلیون‌ها نیرو در حال خدمت هستند.

اظهار داشت: در برنامه ششم توسعه مصوباتی در خصوص معیشت مردم آمده است، ادامه داد: ما به تفاوت حقوق‌بگیران با بالاترین دریافتی کمتر از 20 درصد در برنامه ششم توسعه تصویب شد.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ابلاغ این افزایش حقوق‌بگیران تا چند روز آینده صادر می‌شود, خاطرنشان کرد: این افزایش حقوق انتخاباتی نیست بلکه این مهم از یک سال قبل در حال برنامه‌ریزی بود.

وی با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه در طول 5 سال این افزایش بیشتر می‌شود، ادامه داد: موضوع تبدیل وضعیت به استخدامی در حال پیگیری است.

یوسفیان ملأ بابیان اینکه استان مازندران نسبت به استان‌های دیگر در جذب معلمان حق تدریس کمتر بود, ادامه داد: استان خوزستان بیشترین جذب نیرو حق‌التدریس را داشت.

وی با اشاره به اینکه استان مازندران نسبت به استان‌های دیگر محروم‌تر و عقب‌افتاده‌تر است, ادامه داد: مازندران فرودگاهی مناسب ندارد و دولت می‌گوید به دلیل راه ارتباطی کوتاه امکانات تعلق نمی‌گیرد.