استاندار یزد گفت: ضرورت دارد گروهی کارآمد و قوی از متخصصان فناوری اطلاعات تشکیل شود تا مباحث حساس هوشمندسازی اسناد بررسی و راهکارهای پیشگیرانه برای جلوگیری از جعل این اسناد پیش بینی شود.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، سیدمحمد میرمحمدی در نشست شورای مبارزه با جعل اسناد گفت: جعل اسناد یک تهدید و مشکل جدی است و باید برای الکترونیکی کردن اسناد دقت بالایی به کار گرفته شود.
وی ادامه داد: توجه به هکرها و نرم‌افزارهایی که در طراحی سیستم‌های هوشمند به‌کار گرفته می‌شد باید با حساسیت انجام گیرد زیرا سهل انگاری در این زمینه خسارت ساز است.
استاندار یزد گفت: متخصصان فناوری اطلاعات برنامه‌های خود را به سمت طراحی نرم‌افزارهایی معطوف کنند که هر نوع فعالیت را در کمترین زمان اجرا نماید.
میرمحمدی افزود: هوشمندسازی پسندیده است ولی مخاطراتی دارد، البته مسئله هک شدن اطلاعات در همه دنیا وجود دارد بنابراین باید متخصصان حوزه فناوری روی این محورها حساس باشند.
وی برافزایش ضریب اعتماد در سیستم‌های هوشمند تأکید کرد و گفت: باید توجه داشته باشیم افراد سود، زیرک و دارای اطلاعات کافی هستند درنتیجه باید همه جوانب را در هوشمند سازی اسناد در نظر بگیریم.
در این جلسه گزارشاتی پیرامون جریان هوشمندسازی اسناد ارائه شد.