مدیرکل ثبت احوال البرزگفت: این اداره کل برای رفع نقص شناسنامه و کارت ملی هموطنان دراین استان آماده است.

به گزارش مرور نیوز، محمد میرزایی افزود: شهروندان برای شرکت درانتخابات، در مدت باقیمانده نسبت به رفع نقص شناسنامه و کارت ملی خود اقدام کنند.
وی اضافه کرد: با توجه به نزدیکی به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهرو روستا برای ارائه خدمات شناسنامه ای و کارت ملی آماده است.
وی اضافه کرد: افرادی که تاکنون موفق به دریافت کارت ملی عکس دار نشده اند، می توانند با مراجعه به اداره ثبت احوال، برای دریافت تأییدیه شماره ملی خود اقدام کنند.
میرزایی افزود : به منظور ارایه خدمات بیشتر به مردم ،تمام دفاتر ثبت احوال و پیشخوان خدمات دولت این استان در روز برگزاری انتخابات فعال است.
وی اظهارداشت: فعالیت این دفاتر در روز برگزاری انتخابات به منظور ایجاد بستر مناسب و حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای انجام می شود.
وی افزود: در روز انتخابات تحویل کارت ملی و شناسنامه توسط شعب ثبت احوال استان البرز انجام می شود.
وی ادامه داد: براساس اعلام ستاد انتخابات استان البرز ارائه شماره ملی و شناسنامه از مدارک ضروری برای رای دادن است.
میرزایی افزود : به منظور ارایه خدمات بیشتر به مردم ،17 دفتر پیشخوان دولت که خدمات ثبت احوال درآن ارائه می شود آماده دریافت برای خدمات رسانی فعال هستند.
وی به عموم مردم استان البرز توصیه کرد: چنانچه شناسنامه و کارت ملی معتبر دارند نیازی به تعویض نیست و افرادی که فاقد شناسنامه و کارت ملی هستند به دفاترمربوطه مراجعه کنند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه سال جاری به طور همزمان برگزار می شود.