احمد عِماد، با صدور احکام جداگانه دبیران کارگروه‌های ستاد انتخاباتی مهندس عادل عکرش(عچرش) را منصوب کرد.

به گزارش مرورنیوز، بر اساس احکام صادر شده از سوی رئیس ستاد انتخاباتی مهندس عادل عکرش دبیران کارگروه های برنامه ریزی و سازماندهی، هنر و تمدن، شعر و ادب، فرهنگ و اندیشه، مداحان و روایان آئینی، تبلیغات و اطلاع رسانی، جوانان، ارتباطات و تشریفات، سخنگوی ستاد و دبیر کارگروه ایثارگران و نیز دبیر شورای سیاستگذاری منصوب شدند.

دبیران منصوب شده، به تفکیک کارگروه‌ها، به شرح زیر است:

-دبیر شورای سیاستگذاری: ایمان طرفی شرهانی

-دبیر کارگروه برنامه ریزی و سازماندهی: ناصر کیانی(حیدری)

-دبیر کارگروه هنر و تمدن: باسم حمادی -دبیر کارگروه شعر و ادب: سالم الساری

-دبیر کارگروه فرهنگ و اندیشه: علی کارونی

 -دبیر کارگروه مداحان و روایان آئینی: سَعَد حردانی

 -دبیر کارگروه تبلیغات و اطلاع رسانی: بهزاد رزمگیر

-سخنگوی ستاد و دبیر کارگروه ایثارگران: سید روح الله نوری

-دبیر کارگروه شرق: کریم بلمچی

-دبیر کارگروه غرب: کریم حردانی

 -دبیر کارگروه جوانان: محمد ابراهیمی

-دبیر کارگروه ارتباطات و تشریفات: سید مهدی موسوی

-دبیر کارگروه پشتیبانی و منابع انسانی: فرهاد(ساهر) یلالی

-دبیر کارگروه آموزش: حسین ستایش بقا

 -دبیر کارگروه رأی اولی ها: شقایق علوانی

دبیر کارگروه اجرایی و هماهنگی: رضا میاحی

در متن احکام جداگانه ی صادره برای دبیران کارگروه‌ها آمده است:

با توجه به استقبال و حمایت های گسترده  مردم از نامزدی جناب آقای مهندس عادل عکرش (عچرش) در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی کلانشهر اهواز، حسب اختیارات تفویضی  و در اجرای بند (د) ماده یک ابلاغ شماره ٩۶/٣۰۱/س ح مورخ ۱٣٩۶/٢/۱۴ "جنابعالی" را نظر به اعتماد وافر و اطمینان خاطر نسبت به توانمندی ها و سربلندی های به ظهور رسیده، به سمت دبیر کارگروه مشارالیه منصوب می کنم.

انتظار است براساس قوانین و مقررات جاری کشور به ویژه در چارچوب آیین نامه های اجرایی انتخابات و با بکارگیری تمامی ظرفیت ها ی قانونی موجود با غایتِ خَلق رنگین کمان زیبای باهم و برای هم بودن، نسبت به هم افزایی و هم آوایی فرهنگی، اجتماعی، قومی، جنسیتی و طبقاتی در راستای جذب گسترده و سازماندهی آحاد مردم و جوانان اقدام و نتایج را مستمراً اعلام فرمایید.

چنانچه روشن است ارتفاع این حوزه، ارتقاء کیفیت فعالیت این مجموعه را می‌طلبد؛ لذا علاوه بر مسئولیت ذاتی، مأموریت اثباتی در پاسخ به اعتماد مبذوله سرلوحه عمل قرار گیرد.

برایتان در این راه به توفیق الله، بهترین موفقیت‌ها را آرزو می‌کنم و به تمامی همکاران و هواداران، هماهنگی و همراهی با شما را توصیه می‌نمایم.

احمد عِماد(بنیادی) ۱٣٩۶/٢/۱٩

گفتنی است عادل عکرش(عچرش) که "عضو مجمع متخصصین ایران" به شمار می آید، دانش آموخته مدیریت کسب و کار mba با گرایش مدیریت و توسعه شهری، مهندسی تکنولوژی نرم افزار، کنترل پروژه و مدیریت اجرایی می باشد.

عکرش که با توجه به "سابقه مستمر در صحنه های اجرایی و اداری و مشارکت های فرهنگی و سیاسی مردمی"، از معتمدین و فرهیختگان بنام استان و اهواز به شمار می آید، در پی دعوت گسترده مردمی، هم اکنون در قامت "کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی کلانشهر اهواز" با تفکر اعتدالی و ارزشی حاضر است و استقبال مردمی از یک سوی و حمایت نخبگان و متخصصان از سوی دیگر روایتگر باورمندی عمومی به توانمندی علمی و عملی وی است.