با حمایت حوزه هنری کردستان نمایش صحنه ای 'وعده گاه نهنگ ها' به منظور ابراز همدردی با خانواده معدنچیان' پورت' گلستان در سنندج به اجرای عمومی گذاشته می شود.

رئیس حوزه هنری کردستان در این رابطه در گفت و گو با مرور نیوز اظهار کرد: نمایش 'وعده گاه نهنگ ها'نوشته حمیدرضا نعیمی و کارگردانی سیوان سیدی بوده و در پردیس سینمایی بهمن سنندج به اجرای عمومی گذاشته خواهد شد.
امین مرادی افزود: این نمایش داستان پیرمرد و پسری جوان است که کارگران معدن زغال سنگ هستند و بر اثر انفجاری در معدن که باعث آوار شدن و مسدود شدن راه های خروجی معدن می شود زیر آوار و تونل معدن گرفتار می شوند.
وی گفت: این نمایش داستان پیرمردی را روایت می کند که جوانی و تمام زندگی خود را در معدن زغال سنگ به امید پیدا کردن جسد پدری که سالهای پیش زیر آوار مانده است.
رئیس حوزه هنری کردستان ادامه داد: در این نمایش در اصل با مشکلات کارگران معدن که برای چرخاندن زندگی خود مجبور می شوند به معدن بیانند و با تمام خطرها و شرایط سخت آنجا دست و پنجه نرم کنند روبرو خواهیم شد.
نمایش' وعده گاه نهنگ ها' روزهای یکشنبه و دوشنبه 24 و 25 اردیبهشت ساعت 18 در محل سالن شماره 2 پردیس سینمایی بهن سنندج به اجرای عمومی گذاشته می شود.