با حضور وزیر بهداشت، استاندار بوشهر و مسئولان محلی، بیمارستان 56 تختخوابی امام هادی (ع) شهرستان دیر به بهره‌برداری رسید.

به گزارشمرور نیوز، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این آئین با بیان اینکه ساخت و تکمیل بیمارستان دیر خواسته دیرینه مردم این شهرستان بوده است اظهار داشت: در این راستا تلاش شد که این خواسته بحق مردم محقق شد.

دکتر حسن قاضی‌زاده هاشمی اضافه کرد: این بیمارستان از نظر تجهیزات در وضعیت خوبی قرار دارد و تجهیزات به‌روز و مدرنی در این بیمارستان مستقر شده است.

وی با اشاره به افزایش 20 تخت دیگر به بیمارستان 56 تختی امام هادی(ع) دیر تصریح کرد: تخت‌های بیمارستان امام هادی(ع) بندر دیر برای 10 سال آینده به ازاء هر یک‌هزار نفر 2.2 تخت بستری باید داشته باشد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر حضور حماسی در انتخابات 29 اردیبهشت گفت: انتخابات موهبتی است که به برکت انقلاب اسلامی نصیب ایران اسلامی شده و حق تعیین سرنوشت برای ملت ایران به ارمغان آورده است.

استاندار بوشهر نیز با بیان اینکه وزیر بهداشت تاکنون 2 بار به شهرستان دیر سفر کرده است افزود: یک بار برای حل مشکلات بیمارستان امام هادی(ع) دیر و بار دیگر برای افتتاح این بیمارستان به شهرستان دیر سفر کرده است.

مصطفی سالاری با بیان اینکه آخرین شهرستان استان بوشهر دارای بیمارستان شد خاطر نشان کرد: شهرستان‌های دیر و عسلویه در دولت یازدهم دارای بیمارستان شدند و اکنون تمام شهرستان‌های این استان صاحب بیمارستان هستند.

وی با قدردانی از وزیر بهداشت در اجرای 176 مرکز بهداشتی درمانی و خانه بهداشت در استان بوشهر تصریح کرد: عملیات اجرایی ساخت 150 مرکز بهداشتی درمانی و خانه بهداشت در استان بوشهر آغاز شد که تاکنون 50 مرکز به بهره‌برداری رسیده است.

استاندار بوشهر با اشاره به تجهیز اورژانس استان بوشهر به امکانات پیشرفته افزود: بدستور وزیر بهداشت در اعزام بیمارستان به بیمارستان تمام مراکز اورژانس استان بوشهر به امکانات مدرن و پیشرفته با مراقبت‌های ویژه مجهز شد.