شهرکرد- ایرنا- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری از کشف 60 کیلو و 100گرم تریاک در عمیات مشترک پلیس مواد مخدر این استان و اصفهان خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، بهرامی با اعلام این خبر افزود:در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در امر تهیه مواد مخدر از اصفهان و توزیع گسترده در استان چهارمحال و بختیاری، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با بررسی و تحقیقات گسترده این سوداگر مرگ و محل جاسازی مواد مخدر را در شهرستان خمینی ‌شهر شناسایی و تحت نظر قرار دادند که پس از کسب مجوز قضایی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی این مقدار مواد مخدر جاساز کشف شد.
سرهنگ بهرامی در پایان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی عنوان کرد: برخورد مقتدرانه با عوامل تهیه وتوزیع موادمخدر در دستور کار جدی پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری قرار دارد و هرگز اجازه جولان به سوداگران مرگ داده نخواهد شد.
از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 730 کیلوگرم انواع مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان کشف و ضبط شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 90 درصد افزایش داشته است.
در این مدت 6 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی و 10 دستگاه خودرو حمل موادمخدر توقیف شده است.