تشکل ها و قشرهای مختلف مردم خراسان رضوی آمادگی خود را برای حضور حماسی در انتخابات فردا (جمعه) به عنوان بزرگترین رویداد سیاسی سال جاری اعلام کردند.

به گزارش مرور نیوز، انتخابات در نظام اسلامی مظهر مردم ‌سالاری دینی است که با هر بار برگزاری آن روح تازه بر پیکره انقلاب و نظام اسلامی دمیده می شود و حضور گسترده در آن همراه با شور و شوق، جمهوری اسلامی را به دژ محکم در مقابل زیاده خواهی های دشمنان تبدیل کرده و کشور را از هر گزند مصون نگه داشته است.

کارگران، حماسه آفرینان عرصه های مختلف
نماینده تشکل کارگری خراسان رضوی با بیان حضور همیشگی کارگران در عرصه های مختلف گفت: کارگران در تمام انتخابات پس از انقلاب اسلامی حضور پررنگ و حماسی داشته اند و بدون شک 29 اردیبهشت نیز پای صندوق های رای خواهند آمد و مخالفان و دشمنان جمهوری اسلامی را ناامید خواهند کرد.
علی ابوی با اشاره به مشکلات کارگران افزود: مشکل در تمام حوزه ها کم و بیش وجود دارد اما کارگران شرایط را درک می کنند و این مشکلات خدشه ای بر عزم آنها برای حضور در انتخابات وارد نخواهد کرد.
وی اظهار کرد: ما به همراه دیگر آحاد مردم در این انتخابات شرکت خواهیم کرد چرا که اعتقاد داریم برای مطالبه خواسته های خود باید ابتدا در صحنه حضور داشته باشیم.

سرنوشت کشور برایمان مهم است
سرمربی تیم فوتبال پدیده نیز با تاکید بر حضور ورزشکاران در انتخابات گفت: سرنوشت کشور برای همه افرادی که عاشق میهن خود هستند حائز اهمیت است لذا ورزشکاران نیز در کنار دیگر اقشار جامعه در این عرصه سرنوشت ساز حضور خواهند داشت.
محمد رضا مهاجری با بیان اینکه انتخابات یکی از شاخصه های نظام دموکراسی است افزود: فردا به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزشی در کنار دیگر ورزشکاران و آحاد مردم پای صندوق اخذ رای خواهم رفت.
وی با دعوت از تمام ورزشکاران به ویژه فعالان رشته فوتبال به شرکت در انتخابات اظهار کرد: انتخابات نعمتی است که از بسیاری کشورهای جهان سلب شده و ما باید با حضور گسترده خود این نعمت را قدر بدانیم.

انتخابات، نظام را بیمه می کند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی نیز با اشاره به اهمیت انتخابات در جامعه گفت: انتخابات یک امتیاز بزرگ برای تعیین سرنوشت خود و نظام جمهوری اسلامی است که همه باید برای مشارکت در آن از هم پیشی بگیریم چرا که بیمه کننده نظام جمهوری اسلامی است.
محمود احمدی حضور در انتخابات را وظیفه شهروندی مردم دانست و افزود: جمهوریت با مردم سالاری معنا می گیرد که برای تحقق آن باید همه با هم در انتخابات شرکت کنیم.
وی با اشاره به نگاه های بین المللی به انتخابات ایران اظهار کرد: با حضور پررنگ خود در این رویداد سیاسی می توانیم دوباره دشمنان جمهوری اسلامی را ناامید کنیم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا فردا (29 اردیبهشت) برگزار خواهد شد.